< Tilbake til oversikten

Har skikkelig "sug" idag....

#1

cathrine sa for siden:

Etter gårsdagen, hvor jeg spiste altfor mye karboh. og sukker er jeg kjempe godte-sjuk :rolleyes: !!! Eller det vil si; jeg har sååå lyst på fruktsalat med vaniljesaus og is med peanøtter,non-stopp og krem...mmmm..
Egentlig spiste jeg ikke så kjempe-mye, men det jeg spiste var altså nok...Nå har jeg bare lyst på MER!!!!Jeg er SUKKERAVHENGIG!!
Jeg skal holde meg, vet jo at det blir mye bedre allerede i morgen...
Men jeg kommer nok til å prøve ut med litt frukt nå. Begynner å bli litt lei egg.. Det kunne jo vært greit med litt bær innimellom.
Da jeg gikk på Lindberg spiste jeg 1 yoplait yoghurt(0.1%),og litt bær...Er det mulig på Atkins :confused: ?

cathrine


#2

HP sa for siden:

Velkommen med i klubben! ;)

Atkins anbefaler at du introduserer bær i uke 4, andre uken i VVT.
Les hvordan gjøre fase 2 - vedvarende vekttap

Yoplait med bær er nok ikke atkins vennlig, men cottagechees blandet med kremfløte og bær er snadder! (Atkins anbefaler hel-melks cottage cheese, den vi får kjøpt her i landet er av skummetmelk, så derfor blande med fløte... :) )

Lykke til!


#3

Kristian sa for siden:

Jeg syns tilskudd som inneholder krom og magnesium hjelper mot søthunger, Atkins nevner også L-glutamin men det har ikke jeg prøvd. Det finst en hel rekke med oljer, vitaminer og mineraler som hjelper mot søthunger. Mulig at du har for lite av noen av disse.

HP, norsk cottage cheese er tilsatt fløte, det er derfor den er så god, det skader selvsagt ikke å tilsette mer:p


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.