< Tilbake til oversikten

En bukse som vokser samtidig med deg selv?

Newstart sa for siden:

Har du det? En bukse som er stor og god. En kosebukse. Som du kan bruke uansett hvor mye du legger på deg?

Jeg har en slik bukse. En adidas bukse. Den er ikke stor i størrelsen men har alltid vært stor til meg. Den siger ned om jeg ikke knyter den godt fast. Men det er veldig vanskelig å passe vekta i den. For jeg merker faktisk ikke om jeg går opp. Nå tror jeg alt er greit men går jeg og tar på meg en annen bukse nei da er den for liten. Sukk.... jeg rett og slett hater treningsbukser. Har gjort denne feilen så altfor mange ganger i mitt liv.

Da jeg begynte på lavkarbo sverget jeg på at jeg ikke skulle bruke de mer. Men nå har jeg gått i fellen atter en gang....

milena sa for siden:

Uff, kjenner meg i gjenn i den. Har denne gangen bestemt meg for å kaste alt slikt. Med en gang det er laust eller stort så går det enten til Fretex eller i søpla. Jeg har tatt vare på en joggebukse i 3XL som var det eneste jeg fikk på meg en stund (utenom skjørt). Denne brukes som et skrekkeksempel og skal kanskje etterhvert henges på veggen!

synsegulla sa for siden:

Haha, kjenner meg igjen, bare at jeg går over til å "pynte meg" i kjoler da... :) Tights er også livsfarlig.

Dietta sa for siden:

Ha, ha. Dette var veldig kjent :D

Newstart sa for siden:

Hehe bra jeg ikke er alene om dette da. Å spesielt tights er jo veeeldig farlig. Hehe. Men ikke bra i lengden da:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.