< Tilbake til oversikten

iHerb

Moogie sa for siden:

Hva handler du på Iherb? Jeg veit jo at cocosolie og stevia er helt geniale å kjøpe der! Siste pakken min hadde faktisk 2 store bokser ekstra virgin cocosolje og 3 pakker stevia for under 200 kr ink. frakt. Så jeg orsker ikke å handle cocosa på helsekost til 199 kr boksen! når jeg kan bare handel fra iHerb. Men andre ting? hva mer kan være nyttig å bestille derifra? kosttilskud? Jeg bruker ketolyse magnesium for å slippe leggkramper. Også har jeg en boks magnesium oxid for tilfeller med treig mage (funker genialt) Er det noe man kunne ha egentlig bestilt fra iHerb? Noen som har prøvd? Kom med dine beste tips :D Hvilke stevia liker dere foresten? Det er jo sååååå utrolig mange sorter!

Fedona sa for siden:

Jeg kjøper flytende magnesium og nustevia. Veldig fornøyd med det :)

Moogie sa for siden:

Flytende magnesium? fortell. Hvordan er den? Hvordan tar man den? Link? Takk :)

Fedona sa for siden:

Beklager sent svar. Den kjøpes på iherb og heter magnesium liquid consentrate. Liten blå flaske. Jeg blander 30 dråper med litt vann, ca 1 dl. Min yoga lærer anbefalte flytende magnesium i steden for tabletter da jeg slet med melkesyre smerter og kramper over lang tid. Den har blitt uunnværerlig for meg, tar den hver kveld og noen ganger to ganger til dagen.

www.iherb.com/m/sr?kw=magnesium%20liquid

Moogie sa for siden:

Takk, Fedona :) denne skal sjekkes ut!

Festina lente sa for siden:

Hvordan er karboinnholdet i den? Jeg sjekket den flytende som de selger på butikken i Norge, og den var på over 7 gr karbo per dose! Det er jo halve dagsrasjonen det for oss som går på Ketolysekuren :eek:!

Fedona sa for siden:

Er det karber i magnesium?? :eek: det må jeg sjekke!!!

Fedona sa for siden:

No vart æ skræmt, festina lente ;) Men, Nope! Ingen karber i denne :) bare mineraler og magnesium.

Moogie sa for siden:

ja, jeg så jo også at en del av både piller og flytende tilskudd innehold en del karbo. For pillene må jo ha noe stivelse for å holde dem fast, hehe. Men det er godt å høre at den Fedona linker til er uten karbo. Lurer på om jeg ksla prøve den ut? Men hvilken er det, Fedona? ser jo at der mange i den linken du linker til. Og de jeg har sjekket og nå har jo 10 karbo pr. servering. :(

Fedona sa for siden:

Det er den lille blå flasken som heter Eidon mineral supplements. Står som en av de første på siden ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.