Jeg har nå vært på to behandlinger hos Shape4Life. Dette er massage av dødt fett, for å si det enkelt. En person masserer hardt på mage- og rygg fettet, så hardt at jeg får blåflekker. Dette skal sette i gang blodsirkulasjonen. En venninne av meg gikk inn 10 cm rundt midjen etter 6-7 behandlinger.
Jeg er nå hoven og øm, og gått ut flere cm, noe som er normalt til å begynne med.
Ingen i det hele tatt - men ble litt nyskjerrig da ;)
Gikk venninnen din ut igjen da hun sluttet med behandlingene, ellermå du fortsette for "ever og alltid" ?
Hun har ikke gått ut igjen nei, og må ikke fortsette med dette. Men om man ønkser å ta mer av fettet, er det vanlig å ta en pause imellom og fortsette. Feks. ta først 6-10 behandlinger, deretter holde opp, for så å prøve på nytt igjen...
Grusomt vondt var det ikke, men klarer av og til ikke å puste normalt under behandlingen, hehe... Men alle klarer dette tror jeg. Håper det virker, har bare tatt 2 behandlinger, er fortsatt hoven... Men virket jo for min venninne!
Ja, dette er spennende. Jeg har vært fornøyd med Bailine. Jeg fikk strammet godt opp, men der må man jo ha oppfølgingsbehandlinger. Planen min nå som jeg har mistet en god del kg og forhåpentligvis kommer til å miste mange flere, er å ønske meg penger til å ta Bailinebehandlinger til våren. Men kanskje dette er bedre?
Bailinegår ut på at man får små "pads" festet til problemområdene på kroppen som sender elektriske impulser til musklene som får de til å trekke seg sammen. Man bestemmer selv styrke på impulsene. Noen bruker det også for å div vondter for eksempel i rygg. Jeg husker ikke nøyaktig nå hvor mye jeg gikk inn, men det var MYE. Sånn at buksene fort ble for store.
Kult! Fikk lyst til å prøve dette jeg også om dette (shapemassagen) ikke funker! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.