< Tilbake til oversikten

Trening og oppfølging via smart-tv

Kanutten sa for siden:

I vår kjøpte vi samsung 55 " smart-tv. Siden det var vår og sommeren stod for tur har vi ikke sett på hva tvet hadde av videverdigheter. Men nå har jeg begynt å undersøke litt mer og ser at det har faktisk et treningsprogram (når man kobler seg på nettet). Er det noen her som har prøvd dette treningeprogrammet??

Treninga foregår alla wii siden man peiver og vinker som bare det. Man kan legge inn vekt/høyde alder etc etc og hva man spiser o.a.

Lurer bare på om dette er såpass bra at jeg kan selge wiien min. :p

Dietta sa for siden:

Å kjære vene- Smart TV ??? Viste ikke at det fantes engang jeg :rodme:
Jeg fikk min første smart telefon i sommer, og har trøbbel nok med alle funksjonene på den, så smart-tv er sikkert ikke så smart her i huset :p

Kanutten sa for siden:

:klem: Godt at du er tilbake, vakreste Dietta!!! :love:

Dietta sa for siden:

Jepp, tilbake nå uten lungebetennelse, men med hetetokter. Jeg ser ut som jeg har trent sammen med smart-tv'n din hele tiden jeg :p

Kanutten sa for siden:

Du? Skal vi hetetoktere i lag? Jeg fikk mensen nå igjen, bare 14 dager siden forrige. Jeg er varm og hissig. :D Det KAN skylds at det stort sett er ca 30 grader på jobb hver dag, men jeg vil heller hetetoktere sammen med deg. :ja:

Dietta sa for siden:

Himmel - så deilig at jeg ikke er alene. Klart vi kan hetetoktere sammen - det var en strålende ide. Siden du er litt uregelmessig så har det sikkert ikke noe med varmen på jobben å gjøre :p
Velkommen i klubben :klem:

Så tilbake til tema - før slettetrollet kommer og sletter innleggene mine (kan sikkert skylde på hetetokter for at det sklir litt ut her, ikke sant?).

Så smart med smart-tv !!!! Lurer på om den er så smart at den kan gjøre treninga for meg også jeg...... ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.