Kan være forkjølelsen men jeg er utrolig slapp og trøtt og mistenker at jeg mangler et eller annet. Noen andre som har blitt slappe sånn ca 2 mnd inn i lav karbo diett.
Mulig jeg spiser for lite karbohydrater og får i for lite vitaminer av et eller annet slag...
Jeg er IKKE flink med kosttilskudd. Eneste jeg tar er 1 tab med multivitamin + 2 x omega3 kapsler om dagen.
Brygger du på en forkjølelse kan det være lurt å hive innpå noe C-vitamin sammen noen antioksidanter. Bær, kakao, rødvin eller råmelkstablett er gode antioksidanter.
For min del opplever jeg stooooor forskjell etter hva jeg spiser. Spiser jeg lavkarbo (20-40 karber) med masse grønnsaker og drikker mye vann (minst 2.5 liter pr dag)......da er jeg mye friskere enn når jeg spiser mye karber (40 +) og drikker lite vann. GRØNNSAKER er veldig viktig. :D
Men det kan jo godt hende du mangler noe. Den multivitaminen, er den fra super'n eller helsekosten ?? Vitaplex er IKKE bra. Solaray sin fra helsekosten er BRA ! Q10 hjelper også sies det. Eller rosenrot har de diskutert mye her inne.... søk på rosenrot, så finner du mye info !!
Lykke til videre ! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.