dette er vel gruppen for meg og.?...vært i gang i en uke nå,da er første skrittet tatt,mye og lese og lære her inne
håper og svi av ca 30 kg frem mot neste sommer...
leser her og får inspirasjon fra dere som er sååå flinke;)
gleder meg til og bli kjent med andre som har tro på denne livsstilen
tusen takk,gjør ferden enklere når det er mange i samme båt mot samme mål....har mye og lære og enorm omstilling med rutiner men dette skal gå fint,motivasjonen er på topp,trener masse så det blir ikke noe problem....ligger vel i nicket det at det er sykling det går i her....:-)
Lykke til ja! Dette fikser du nok, skal du se. Men et råd er å ikke være så opptatt av hvor lang tid det skal ta, bare spis riktig så ordner det seg selv til slutt. Jeg for min del har mistet 24 kg siden begynnelsen av august i fjor, mens andre har gått ned alt fra 5-50 kg på samme tid. Det viktigste er å la kroppen få et kosthold den fungerer med, så retter vekten seg etter hvert. Om du klarer 30 på et år så er jo det supert, men om du bare klarer 15 og trenger et år til på å nå målet så er det også helt greit. Det viktigste er at du er kommet i gang med en prosess som vil forandre ditt liv for alltid, ikke bare nok en slankekur...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.