< Tilbake til oversikten

Tilbake hit etter slankeoperasjon

blå blomst sa for siden:

Jeg har prøvd noen runder på lavkarbo, og på det meste gikk jeg ned 17kilo. Men alt kom på igjen pluss litt mer. Jeg ble så desperat at jeg tok en gastric sleeve operasjon, og jeg har ikke angret på det. Nå er jeg 27 kilo lettere enn jeg var på det tyngste i fjor sen høst. Jeg har åtte kilo igjen å gå ned før trivselsvekt, og skal da sette inn lavkarbogiret for å få det til.:rolleyes:

Kitt sa for siden:

Velkommen tilbake!:)

Selv venter jeg på en GBP den 19/9 og håper jeg tåler lavkarbo etterpå, for det er helt klart det kostholdet jeg trives best med!

Kanskje sa for siden:

Jeg skal ta Sleeve operasjon nå i januar som kommer. :)
Er også veldig fornøyd med lavkarbo kostholdet, og har gått ned litt, men bare litt. Jeg har veeeeeeeldig mange kilo som bør av for helsen min sin del. :(

Tror mange kan følge delvis lavkarbo, dvs at de prioriterer proteiner, fremfor karber. Men har lest at mange reagerer på fett, så man kan nok ikke kjøre streng lavkarbo med mye fett og minimalt med karber.

Er det andre her som følger lavkarbo etter operasjon?

Kitt sa for siden:

Jeg spiser moderat lavkarbo til daglig nå og har ikke noe problemer med fettinntaket! Tror det mest beror på at det ikke blir så mye mat av gangen uansett! Er jo slett ikke plass til så mye!;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.