Vet at dette er veldig individuelt, men det artig å høre ca hvor mange cm som er slanket bort. Kiloene betyr egentlig veldig lite for meg...jeg vil bare at de klærne jeg ønsker meg skal passe :rolleyes:
Også har jeg nå nettopp bestilt meg en kjole fra USA som er 8 cm for liten i livet ( ikke lurt... men kanskje det er enda et spark i baken for å få fortgang i vekttapet(og cm tapet))
Hvor mange cm som forsvinner kommer også an på hvor mye og hvordan du trener. Da jeg trente mest, forsvant flest cm men nå går det saktere fordi jeg er slappere med trimmen. Men stå på, cm på cm forsvinner etterhvert som du går ned. Lykke til!
Eneste luxusproblemet er at man til slutt ikke har bukser i skapet som sitter pent lengre:p Å det er noe jeg kan leve med! Enn så lenge til jeg har nådd målet mitt jaffal:cool:
Jeg mener jeg har gått ned over 2 buksestørrelser på 10-12 kilo- Har et svangerskap bak meg for 1 og et halvt år siden. Synes magemålet har gått veldig treigt i forhold til lår og hofter. Men det er sikker også fordi jeg så og si har bare trent kondisjon og veldig lite styrke, så mitt råd er mageøvelser!!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.