Oisann, bør vel gå inn og sjekke - men kontoen er nok trygg, jeg bruker bare kredittkort når jeg handler på nettet.
Det samme burde gjelde når man drar på ferie; Ta med to kredittkort og ha det ene i reserve. Ikke betal noe med bankkortet!
Ja, når folk lar være å betale, så lønner det seg å klippe opp.:p Men hvis man bruker dem til å betale på nett og overfører penger fra "brukskonto" eller "regningskonto" eller hva man måtte kalle det, til kredittkortet, med en gang eller ihvertfall ikke så lenge etterpå, er det ikke noe problem.
hm, foretrekker å ikke ha mulighet til å bruke penger jeg ikke har. har ikke noen kreditt på visa'n min heller. banken spurte om jeg ville ha, jeg sa nei..
forøvrig så finnes det jo keylogger virus/trojaner, som snapper opp kortdetaljer selv om siden man er på er aldri så sikker..
Men når man bruker kredittkort, så risikerer du ikke å få tappet kontoen din - noe som er veldig kjedelig.
Selv om jeg har to kredittkort, så bruker jeg jo ikke penger jeg ikke har. Jeg ser på kortene som en betalingsmulighet. Som i tillegg gir deg "svindelgaranti"
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.