< Tilbake til oversikten

Svartrot / skorsonnerrot

teleslynga sa for siden:

Jeg fant dette på butikken i går og tenkte å prøve som tilbehør til kylling i dag, men er litt usikker på hvordan den blir best. Er det noen her som bruker det? Forstår at det stiller i jordskokkategorien hva gjelder karbohydrayer..

Furine sa for siden:

Det finst ein annan tråd her inne om denne flotte grønsaka også, kjekt at den blir oppdaga i Noreg også! Dei må skrellast og kokast, eg kokar i vatn med blank eddik og sitron i. Utan desse blir det kvite kjøtet innanfor det svarte skalet brunt. Eg kuttar dei i gaffelpassande bitar før dei blir kokt. Deretter i ny kasserolle med godt med smør, salt, pepar og muskat. Nydeleg til kjøt!

Einaste aberet er at det er eit rot å renske og skrelle, mykje sand og kliss... Derfor har eg mest brukt hermetiserte, men det var i Belgia, då eg budde der.

teleslynga sa for siden:

Jeg fant ei oppskrift på nettet der de kokte røttene med skall på i ti minutter først, da skulle de visst enkelt kunne skrelles, og så kunne man koke, steke, fritere etterpå. men du skreller de først?

Furine sa for siden:

Eg skrellar dei først ja... Det er det som er vanleg i Belgia. I og med at eg har budd der ganske mange år, og lærte å ete det der, så har det blitt slik. :) Det kan godt hende det går heilt fint å koke først som du seier. Men du må skylle/rense dei skikkeleg før koking vil eg tru, dei er vanlegvis vanvittig fulle av sand.

teleslynga sa for siden:

Jeg endte opp med å skrubbe og koke med skall først, da var det bare å dra skallet av etterpå, veldig greit. Moste med litt fløte og smør, kjempegodt. Neste gang skal jeg koke litt mindre og prøve å steike dem.

Furine sa for siden:

Stilig at det fungerte! Ikkje klissete eller limete å ta i, altså? Det er det elles, nemlig... Stas at du likte det :D

teleslynga sa for siden:

Ikke klissete! Men jeg kokte de for lenge, hadde i utgangspunktet ikke tenkt å lage mos... Koke med skall i ti minutt, stod det ett eller annet sted, men mine lå nok i 15-20.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.