Jeg fant dette på butikken i går og tenkte å prøve som tilbehør til kylling i dag, men er litt usikker på hvordan den blir best. Er det noen her som bruker det? Forstår at det stiller i jordskokkategorien hva gjelder karbohydrayer..
Det finst ein annan tråd her inne om denne flotte grønsaka også, kjekt at den blir oppdaga i Noreg også! Dei må skrellast og kokast, eg kokar i vatn med blank eddik og sitron i. Utan desse blir det kvite kjøtet innanfor det svarte skalet brunt. Eg kuttar dei i gaffelpassande bitar før dei blir kokt. Deretter i ny kasserolle med godt med smør, salt, pepar og muskat. Nydeleg til kjøt!
Einaste aberet er at det er eit rot å renske og skrelle, mykje sand og kliss... Derfor har eg mest brukt hermetiserte, men det var i Belgia, då eg budde der.
Jeg fant ei oppskrift på nettet der de kokte røttene med skall på i ti minutter først, da skulle de visst enkelt kunne skrelles, og så kunne man koke, steke, fritere etterpå. men du skreller de først?
Eg skrellar dei først ja... Det er det som er vanleg i Belgia. I og med at eg har budd der ganske mange år, og lærte å ete det der, så har det blitt slik. :) Det kan godt hende det går heilt fint å koke først som du seier. Men du må skylle/rense dei skikkeleg før koking vil eg tru, dei er vanlegvis vanvittig fulle av sand.
Jeg endte opp med å skrubbe og koke med skall først, da var det bare å dra skallet av etterpå, veldig greit. Moste med litt fløte og smør, kjempegodt. Neste gang skal jeg koke litt mindre og prøve å steike dem.
Ikke klissete! Men jeg kokte de for lenge, hadde i utgangspunktet ikke tenkt å lage mos... Koke med skall i ti minutt, stod det ett eller annet sted, men mine lå nok i 15-20.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.