< Tilbake til oversikten

Noen som har prøvd Depridix?

mofe sa for siden:

Titter rundt på buyhelse.no - og kommer over dette produktet;

Dette høres jo veldig lovende ut.. noen her som har testet dette?

magdalena sa for siden:

Nei,men har flere ganger tenkt på å prøve.:rolleyes:

Zoë sa for siden:

Ja - med godt resultat.

Anbelarer det til alle!

Summer sa for siden:

Ja, og jeg mener å huske at resultatet var ganske bra.:)

mofe sa for siden:

Så bra - da tror jeg at jeg skal prøve dette neste gang jeg får inn penger på kontoen.

Jeg går fra før av på antidepressiva - Zoloft - tror dere at det er dumt å blande disse to?

Summer sa for siden:

Jeg ville hørt med legen først.
(Jeg vet man skal ikke blande feks johannesurt og antideprresiva.)

mofe sa for siden:

Ja - det siste har jeg også hørt, nemlig :) (forøvrig at man ikke skal blande johannesurt og p-piller heller - man blir visst gravid som bare det! :cool: )

ajn sa for siden:

Hei!
Jeg kjenner de som har utviklet Depridix og dette er et produkt som kan anbefales på det sterkeste! Jeg vet også om flere som har gått på "lykkepiller", begynt med Depridix (tatt begge deler i en overgangsperiode) for så å trappe ned og slutte med Zoloft og kun ta Depridix etter behov. Det som er så fint med Depridix er den umiddelbare virkningen (pga essensene den inneholder). Man kan ta den regelmessig over en periode, for så siden p ta den nåe man kjenner man trenger litt "assistanse"
Du kan lese mer om den på www.depridix.no og på www.dgr.no

Lykke til !

AjN

PS. Om du vil snakke med noen som har vært i din situasjon (dvs. bruker Zoloft, vil ta Depridix), si ifra så skal jeg vidreformidle kontakt :)

kennygirl sa for siden:

Prøver å gjennopplive denne tråden jeg :)

Flere som har prøvd?

brdmnd sa for siden:

"Tilnærmet homeopatisk effekt"? Såvidt meg bekjent har ingen kunne bevise at homeopati har effekt utover placebo-effekten. Men den kan jo være nyttig nok, den.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.