nøtta sa for siden:
Ser at Idun kommer ut med en ny serie som heter karbolett, forløpig finnes brød, rundstykker, knekkebrød og brownies m ca 2g khd per 100g. Noen som har prøvd disse produktene?
fornøyd?
nøtta sa for siden:
Ser at Idun kommer ut med en ny serie som heter karbolett, forløpig finnes brød, rundstykker, knekkebrød og brownies m ca 2g khd per 100g. Noen som har prøvd disse produktene?
fornøyd?
frøken sa for siden:
Har prøvd brødet og brownies, er kjempefornøyd.
Hvis du skriver idun i googlesøkefeltet øverst på siden får du frem tråder om produktene:)
Newstart sa for siden:
Fy flate det der må prøves. :D
Lindemor sa for siden:
Hvor selges produktene? :)
frøken sa for siden:
Klipp fra en annen iduntråd:
Litt Info fra IDUN
Hei!
Beklager sen tilbakemelding.
Idun Karbolett får du tak i hos følgende butikker: Ica Supermarked, Ica Nær, Rimi, Spar Marked (F), Spar Supermarked (F), Eurospar, Meny, Safari og Helgø.
(F) betyr at produktet er frivillig i disse butikkene.
Ha en fortsatt fin dag og en god sommer.
Med vennlig hilsen
LANTMÄNNEN CEREALIA
Merethe Lie Mathisen
Forbrukerkonsulent
og påfølgende om dere ber butikken(e) om å ta det inn -
EAN nr (D-pk) til karbolett brownie er 7038088086619.
Lindemor sa for siden:
Super informasjon! Tusen takk! :blomster:
milena sa for siden:
Jeg har prøvd både Browniene og brødet. Browniene er veldig gode. Litt tunge, her i huset ble de spist med pisket krem.
Brødet var og veldig greit, men jeg likte funksjonell mat sitt brød litt bedre og siden jeg spiser så lite av det (2-3 skiver i uka) så gjør ikke prisen noe.
frøken sa for siden:
Nydelig med hjemmelaget is også:)
Lindemor sa for siden:
Jeg tok en kveldstur til den lokale Rimi og kunne skuffet konstantere at de kun hadde brødvarianten i sitt sortiment. :(
frøken sa for siden:
Hvis du spør så kanskje de tar inn brownies også:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.