Noen tips om apps for styrketrening? Har lastet ned jetfit, men synes ikke den er det jeg trenger. Kunne vel ønske meg noe hvor jeg legger inn øvelser i forkant og kan fylle inn gjennomført i forhold til vekt og rep. For så å laste og fylle inn neste gang. Vet ikke om det ble forståelig?
Fra spøk til alvor. Det du etterlyser finnes sikkert, men har nå sett litt på ulike apper for trening. Pr nu er faktisk gamlemetoden for de behov du ønsker det beste for meg.
Nå skriver ikke jeg ned hva jeg gjør for Jeg har pugget treningsplanen og vet hva jeg skal. Skriver heller ikke ned vektøkning for hver økt, men burde sikkert gjøre det?
Tror ikke det er så nøye, man både ser og kjenner at man han fremgang nesten for hver uke.
det er jo nettopp dette jefit gjør! du lager et program med de øvelsene du skal ta, fyller inn antall sett, reps, vekt og hviketid, samt dagene du skal trene det aktuelle programmet. under trening fyller du inn vekt og reps.
Har bare funnet hvordan man legger inn et gjennomført program, ikke å hente det opp igjen liksom uten å lete etter den økten og så legge inn alt fra scratch, men da er det muligens noe jeg ikke har funnet?
Ja, penn og papir er det det går i nå, men mobilen er liksom alltid med...
Hva gjør du den dagen mobilen slutter fungere da? Alle notater og fremganger borte???? Men mulig du tar backup etter hver treningsøkt, da funker det jo greit :-)
du kan jo velge om den skal være åpen eller privat... og om du vil ha bilde eller ei. mulig å laste opp formbilder også.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.