Noen som vet om en skikkelig god sushirestaurant i Bergen? Helst ren sushi og ikke en eller annen kinasjappe på hjørnet som prøver seg på sushi (eller flere dager gammel sushi fra DeliDeLuca :rolleyes::rolleyes:)
Jadda jeg er kresen, spesielt etter å ha vært i Japan.
Og gjerne tips om noen fjonge klesbutikker som ikke er de vanlige kjedebutikkene som er overalt.
Finnes det noen secondhand (ikke fretex) sentralt i byen?
Hei,
Skal du ha skikkelig god sushi i Bergen går du på redsun. De er litt dyrere men sushien (og maten generelt) er skikkelig god! www.redsunrestaurant.no/
Derfra tar du en fin og rolig spasertur over i skostredet (er maks 3 min å gå). Her finner du litt ymse kafèer og butikker, også noen secondhand. Jeg trives meget godt her borte, og man kan finne noen skikkelige funn her!
Jeg fant Klesskapet og Second Life, dessverre ikke det jeg så etter for jeg er ganske kresen på hva jeg vil ha.
Vi var et par plasser og så etter sushi men gud-hjælpe-meg for noen priser :eek: Det var jo nesten dobbel pris av det, det koster i Stavanger så vi droppa den og tar det heller her hjemme.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.