myrtle sa for siden:
konkurranse.kappahl.com/index.php?page=gallery
Bra initiativ :) Meld dere på, (det har jeg gjort, hvis det er interessant) og/eller stem på din favoritt! :p Bra at noen fronter litt større, flotte damer syns jeg!
myrtle sa for siden:
konkurranse.kappahl.com/index.php?page=gallery
Bra initiativ :) Meld dere på, (det har jeg gjort, hvis det er interessant) og/eller stem på din favoritt! :p Bra at noen fronter litt større, flotte damer syns jeg!
bærrgen sa for siden:
Det hadde i alle fall vært fint om det var noen større damer som viste frem klærne som vi skal kjøpe. Jeg har blitt lurt mer enn en gang fordi et plagg ser pent ut på en slank dame, hvor også plagget finnes i min størrelse.... O la la.. tar meg ikke alltid like godt ut som "fristerinnen" :D
myrtle sa for siden:
Enig, man bør se klærne i andre størrelser enn den minste de har for større :) der glir jeg rett inn :p
Zillah sa for siden:
Eg tør ikkje, trur eg.
Men eg har stemt i alle fall. Mange flotte damer, men ei var kjempeflott, ho ville eg likt å sjå som Hips & Curves modell - minte meg litt om Denise Bidot :love:
myrtle sa for siden:
Ja det er mange flotte damer der ute :) Stem i vei folkens!
Klådia sa for siden:
Måtte visst melde meg på jeg også:D
Den som intet våger intet vinner...
Mange flotte og frodige damer der!
(men er noen wannabe-modeller som er nærmere str 34 enn 44 også....)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.