< Tilbake til oversikten

Hvor handler dere klær?

Nix sa for siden:

Det å gå ned i vekt krever jo innimellom litt "fornyelse" av garderoben. Jeg trenger fortsatt store størrelser, og handler mye av dette på nettet (på ellos og cellbes).

Hadde vært artig å høre om dere damer her inne, har noen tips om hvor (ellers) man kan kjøpe store str.

nellie sa for siden:

Hva er "store størrelser" da?

Jeg handler på Cubus og Kappahl, for det meste. Litt H&M, lindex osv. Størrelse fra 44 til 48.

bærrgen sa for siden:

Jeg handler mye av klærne mine hos Zizzi :)

Sanney sa for siden:

handler mest på bhs og marks n spencer i england. gode klær som ikke koster skjorta.

Photobscura sa for siden:

Loppis og 2. hand, stort sett. Gjorde det også før jeg ble normalvektig. ;)

Marina sa for siden:

asos.com har masse fint! Og akkurat nå er det salg! :heia: Er usikker på hva du mener med "store størrelser", men asos har størrelser opp til UK 26. Det tilsvarer 56 tror jeg :forvirret

Nix sa for siden:

Tenkte på alt over 48. Takk for tipset. Skal sjekke den ut

Newstart sa for siden:

Har alltid handlet på Kappahl, Cubus og Hennes og Mauritz. Har også handlet litt hos Ellos eller Sparkjøp. Alt ettersom.:)

Nix sa for siden:

Cubus må jeg visst innom, men går deres str opp til 48? Vet ikke om jeg kommer i "vanlig" 48, da jeg til nå bare har handlet klær på "store str avd". Synes det er vanskelig å "tilpasse" seg en mindre kropp, så merker at jeg fortsatt kjøper litt for store klær :o

Forresten synes jeg at H&M har tapt seg utrolig på BB-avd, Samme med Lindex. Men kanskje det bare er jeg som er litt sær i stilen.

Carisma sa for siden:

Det er generellt forferdelig mye stygge klær for tida, både i vanlige butikker og stormote... :cool:

langaard sa for siden:

Jeg handler klær på Bik Bok, h&m, lene v, og B yong:)

Photobscura sa for siden:

Enig. De har tydeligvis en allergi mot passform for tida. Jeg har slått opp med H&M, bl.a. Hadde jeg hatt lyst til å se ut som en kroneis hadde jeg gått i konfirmasjonsantrekket til storesøstera mi.

Janeymaleney sa for siden:

Da kan du ikke være så veldig stor tenker jeg?? :p jeg kommer hvertfall ikke inn i bil bok og b young!!

Dietta sa for siden:

:lol:

Yrla sa for siden:

Jeg handler for det meste på nett. Ebay, La redoute, ellos, hm, zara. Ellers går jeg innom bikbok, cubus og vero moda(for jeans) av og til. Jeg vet ikke om disse har store str.

ToreH sa for siden:

Kan tipse om at klesbutikken på Gardermoen rett onverfor sikkerhetskontrollen har en del gode tilbud på Cornelliani skjorter nå. 50% rabatt, så nå får du skjortene for kun kr 750,- mot normalt 1500,-
De har også 50% på Hugo Boss bukser, skjorter og noen jakker.

Normalt er jo dette en dyr butikk, men med 50% så er det mer enn overkommelig hvis noen her bruker handle der når de er på reise.

mayliss1979 sa for siden:

For det meste handler jeg på Cubus, Gina Tricot og H&M. Har familie i Tyskland så jeg shopper en del rimelig på ymse favorittbutikker når jeg er der, blant annet jeans! Er kun der jeg har funnet jeans som sitter som støpt til meg og koster next to nothing, love it!

Ellers hender det jeg shopper litt på ebay, har noen faste selgere der jeg sjekker ut jevnlig som jeg har kjøpt en del fra.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.