paprika sa for siden:
Er det noen som har prøvd seg på produktene derfra? Det ser definitivt snadder ut, og så digg å få levert alt på døra, da! Vil gjerne høre hvilke erfaringer som finnes her på forumet.
paprika sa for siden:
Er det noen som har prøvd seg på produktene derfra? Det ser definitivt snadder ut, og så digg å få levert alt på døra, da! Vil gjerne høre hvilke erfaringer som finnes her på forumet.
Nerthus sa for siden:
Finnes egne tråder om spisdegslank her inne, bare bruk søkefunksjonen :)
For min del var jeg veldig fornøyd med ferdigmaten, selv om selvlaget mat alltid smaker bedre ;) Enkelt med ferdige porsjoner, slik at man i en periode bare kan holde seg til menyen og slippe å "tenke" mat hele tiden!
Anbefaler å ikke velge brødmenyen, det blir veldig mye brød etter min mening (selv om det er lavkarbobrød...). Jeg lærte mange tips om hvordan måltidene kunne se ut på lavkarbo ved å velge kun ETT brødmåltid pr dag, og totalt 5 måltider tilsammen. Gikk en kilo i uka faktisk... men jeg er ikke flink til å begrense totaltinntaket på egen hånd, mye gratishjelp da fra spisdegslank-måltidene :)
Fedona sa for siden:
Enig med Nerthus. Jeg var også veldig fornøyd, jeg valgte etter noen runder å bestille enkeltprodukter. Noen av brødrene var ikke så gode så jeg valgte det bort. Det var vel da jeg gikk ned mest i vekt. Og så henter du de bare nedpå bruelands. :) ser du også bor i Sandnes ;) lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.