Har testet dette tidligere, en form for guidet meditasjon. Vet jeg ikke er alene her inne med psykiske utfordringer som angst, stress og trøstespising. Synes hele prosjektet med cd har vært tiltak, men nå fant jeg app til Iphone og det funker for meg. Den jeg bruker heter mindfullness II og er på svensk, men det er mye annet der ute og. Krever trening, men virker poositivt på meg:)
Mindfullness er bare utrolig herlig. Jeg sliter med sosial fobi og panikk anfall, men i vår begynte jeg på dag avdeling og der er det mindfullness i ti minutter. Det er ikke alltid det går like bra, og noen ganger sovner jeg, men det å ligge der og bare kjenne på kroppen og pusten... det er utrolig herlig og man blir roligere av det.
Jeg har bare lastet ned fra nettet, søkte på mindfulness downloads og fikk opp masse resultater som går an å laste ned. Så var det rett inn på iPod'n, veldig fint hvis du skal et sted og du kjenner du er stresset eller begynner å få angst.
Jeg brukte det senest i dag da jeg skulle til min nye lege, roet meg ned så pass at jeg greide å sitte i venterommet uten å hyperventilere.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.