bertelura sa for siden:
Hei.
Jeg blir ekstremt dårlig når jeg trener kondisjonstrening når jeg går på ekstrem lavkarbo diett:(
Noen som har noen tips til å unngå dette???
bertelura sa for siden:
Hei.
Jeg blir ekstremt dårlig når jeg trener kondisjonstrening når jeg går på ekstrem lavkarbo diett:(
Noen som har noen tips til å unngå dette???
nellie sa for siden:
Ta en gåtur isteden.:) Eller slutt med såkalt ekstrem lavkarbo. Det er ikke nødvendigvis behov for å gå for de strengeste variantene om du trener hardt..
Har du holdt på med "ekstrem" lavkarbo lenge?
smgj sa for siden:
Akteptere at ombygging i kroppen fra å være en karbohydratbrenner til å bli en fettbrenner tar tid og
Det du kan gjøre for å lette overgangen er å spise næringsrik mat (kroppen trenger ekstra mye vitaminer/mineraler under denne omstillingen) og nok av den. DVS om du går på streng lavkarbo så bør karbohydratene dine komme fra grønnsaker. Og du bør drikke nok.
bertelura sa for siden:
nei eg har holdt på 1 mnd tilsammen men har hatt et par opphold innimellom pga feri...men klarte å holde vekta jeg hadde tatt av...
det er først nå denne siste uken at jeg har begynt å trene...bare for jeg må inn i en kjole til et brylupp på lørdag ;)
nellie sa for siden:
Det funker nok dårlig å startet opp med hardtrening i overgangsfase, dessverre.:) Ta heller noen rolige turer.
shailene sa for siden:
Er nok mer taktisk å fokusere på kostholdet uansett, hvis målet er å bli mindre innen lørdag.. Slapp av og drikk masse, stresser du med nye treningsrutiner osv. vil kroppen holde på vann. Spis masse grønnsaker, mest mulig fett, og pass litt på kaloriene istedet.
Marina sa for siden:
En mnd med pauser en nok dessverre ikke nok tid for kroppen. Men hvis du fokuserer på kosten i disse dagene før bryllupet tror jeg du skal få det bedre :) Blir for mye med både trening og omlegging av kost på en gang.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.