< Tilbake til oversikten

*Sukk*

*Tussi* sa for siden:

Nå har jeg sluttet på ketolysekuren. Angrer litt, men følte jeg var nødt til å gjøre det. Jeg hadde null energi igjen. Med veldig søvn om nettene (pga ei liten jente som ikke vil sove), og hard jobbing, så hadde jeg ikke mer å gå på. Jeg prøver å spise sunt, men allikvel rase vekten opp igjen. Skuffende. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig, men jeg er bevis på at det er mulig. Håper snart jeg klarer å ta meg skikkelig sammen å gå ned de kiloene jeg ønsker. Lykke til videre til dere!

luringen sa for siden:

uff da... kan jo hende at andre lavkarbodietter ville fungere? Har du lest/tenkt noe på Fedon da??

Iset sa for siden:

Uffda Tussi. Jeg har selv sluttet å leve på så lite karber, måtte øke litt for jeg ble skikkelig dårlig. Kanskje det ikke passer for alle? Har du prøvd Lindberg feks, som Luringen sier? Der slipper du jo å telle noe som helst, så lenge du holder deg til lav GI-mat. Tror faktisk det passer bedre for deg. ;)

:klem:

*Tussi* sa for siden:

Ja, kanskje det hadde vært noe. Jeg har gått ned 30 kilo (+ litt ekstra pga svangerskap)de siste årene. Det har jeg klart ved å spise sunt og trene. Jeg liker godt å trene. Så det vil jeg prøve igjen. Har så lyst til å klare de siste kiloene. Mange sier jeg har blitt så tynn, men jeg er jo ikke akkurat det. Mindre ja, men tynn, nei. Lyst til å bli kvitt litt her og der, slik jeg kan trives med meg selv.

snoopygirl sa for siden:

hei på deg!!!!!

uff ikke lett med en unge som sover lite og mye jobbing da nei,,,,,,,kan nok virke som denna kuren ikke er det helt store for deg da.....så jeg håper du finner noe anna som passer deg bedre,,,har jo klart å gått ned masse siste åra du da......ønsker deg lykke til altså...tvi-tvi....
[color=#ff00ff][/color]
ha en riktig god helg:)

mam sa for siden:

Jeg vet hvordan du har det. Jeg har slitt mye med nattesøvn, og vet hvor dan det sliter på humør og besluttsomhet.
Gutten vår er 20 mnd, og det har blitt verre det siste halve året. Jeg har vært litt av og på lavkarbo.

Jeg kan bare slutte meg til det de andre sier, spis litt mer karbo. Frukt, grønt og skikkelig grovt brød. :hungry: Fedons frokostblanding er lettvint og mettende, med cottage cheese i tillegg til melk og Heistads syltetøy.
Tenk først og fremst på å løse søvnproblemene, lysten og orken til å slanke seg kommer når du får mere overskudd igjen. :klem:

Stress gjør at du går opp i vekt. Kanskje du ikke har tid til å drikke så mye som du skulle. Da binder du vann i kroppen. Og så vil kroppen streve for å bringe vekten opp til dit den var i minst 2 år etter at du har redusert vekten. Nei, det er ikke lett. Og de siste 5-10 kiloene sitter veldig godt!

Muskat sa for siden:

Ja, de siste kiloene sitter hardt! Av og til går de rett og slett ikke bort, fordi kroppen vår ikke har lyst til å passe inn i bildet av kroppen som vi har inne i hodet. Og av og til ser andre oss klarere enn vi selv gjør, for de ser de gode tingene ved oss, mens vi ser feilene. Så hør litt på menneskene rundt deg som forteller deg at du ER slank, finn fram til en måte å spise på som hjelper deg å vedlikeholde både vekten og energien, og ta litt tid til å være mamma og la kroppen bli helt vant til 30 (!!!!) kilo mindre enn tidligere.

Muskat

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.