aslaug sa for siden:
Hei!
aslaug sa for siden:
Hei!
Nerthus sa for siden:
Kjære Aslaug, finn deg noen du kan prate med! Om det er en coach, psykolog, god venninne eller lignende har ingenting å si. Det er slett ikke sikkert du hadde oppfattet han på samme måte om du sto godt i deg selv, det er ikke sikkert han hadde oppført seg slik han gjør om du sto godt ankret i deg selv...
Det eneste rådet jeg mener er viktig å gi her - er at du bør sette deg ned å vurdere ditt eget liv, din egen selvtillit, og om du har mulighet til å bygge dette mens du bor sammen med noen eller ikke. Parterapi, forholdscoaching osv kan være muligheter du bør utforske.
Ta utgangspunkt i deg selv, be han bli med. Ønsker han ikke bidra til at du skal få en bedre hverdag, vel - da sier det seg vel egentlig selv?
Du har alt du trenger i deg - du ser det kanskje bare ikke så klart i dag - men stol på meg - det ER der, du må bare lete det fram, hente det ut i lyset og TRO på deg selv!
:klem:
aslaug sa for siden:
Takk, kjære deg! Nå satte du ord på mye jeg har tenkt på de siste årene.Klem og nå skal jeg tenke skikkelig!!!
TigerTove sa for siden:
Er han medisinert? Xen hadde ADHD og de dagene han glemte medisinen sin var rett og slett helvete..
Ellers signerer jeg Nerthus og tenker at når du har tenkt disse tankene så sier du egentlig selv hva du vil og hva som er best for deg..
Stor :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.