< Tilbake til oversikten

Juli nå, hvordan går det?

Bedazzeled sa for siden:

Lager bare en ny tråd for oss som fortsatt holder koken gjennom sommeren. For min del går det i greit tempo, skulle selvfølgelig ønske det gikk fortere, men sakte ned er vel sunnest. Kom inn og del tanker, oppskrifter og ikke minst håp og fremgang :)

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg er i Danmark. Her er det enkelt å følge ketolysedietten. Grønnsaker koster en brøkdel av prisen i Norge og utvalg av oster,kjøtt og fisk er overdådig.
Og så er landet flatt, i hvert tilfelle her i Skagen, så den daglige mosjonstur til fots eller på sykkel går som en drøm.
God sommer
Torkil:)

Pusien sa for siden:

Jeg starta med kuren igjen for ca 14 dager siden og det har vært knalltøfft, mye migrene og vond kropp. Nå er migrenen borte og jeg har fått trent litt i kveld. Det ble dansing forran xboxen i 30 min + 1 times daffetur med hundene, det holdt i massevis :o

Ser allerede litt endring i kroppen og det er jeg kjempefornøyd med :)

synsegulla sa for siden:

Hei. Holder koken jeg. Nå har jeg holdt på siden 7 mars, og har tatt av nesten 17 kg. Jeg forsaker ingenting, koser meg med vin når det passer seg og nyter god og sunn mat. Jeg drar på ferie om ca 3 uker, da venter deilige Tyrkia på meg i 3 herlige varme uker. Da tviler jeg på om jeg kommer til å være i ketose, men det er ikke noe problem for meg å leve sunt der. De steker omeletter og egg, pølser osv til frokost hver dag og serverer de flotteste grønnsaker til alle måltider. Det vil nok bli litt brus i over 40 graders varme, men den skal være sukkerfri. Ellers er planen i ta med majones på tube og en drøy porsjon hjemmelagede knekkebrød. Godt å ha noe for på hotellrommet når man blir småsulten og det enda er en stund til middag. Jeg ser på dette som endring av livsstil, og det ville da vært rart for meg å gå tilbake til det kostholdet jeg hadde "fordi det er jo ferie". Håper alle der ute har en deilig sommer :)

Bedazzeled sa for siden:

Oi du er flink. Jeg reiser på ferie på tirsdag....ser ikke helt at jeg kommer til å være såå flink da. Målet er å avstå fra karbsene så lenge så mulig, vi får se hvordan det går. Skal riktignok bare bo på hotell i en uke i sommer, resten i leilighet med eget kjøkken, da er det jo endel lettere.
Riktig god ferie ;)

Karbokarbo sa for siden:

Her går det som smurt! :p Har slitt litt med slapphet og kvalme, men etter råd fra Torkil så skal jeg tilsette mer salt i maten så da ordner det seg sikkert.
Vekten sto bom stille i to uker nå, men etter jeg kuttet ut alt av meieriprodukter så har vekten igjen begynt å rase, så da har jeg lært noe nytt om meg selv! Jeg tåler ikke så mye meieriprodukter med andre ord.:rolleyes:

Ønsker dere en god sommer!

synsegulla sa for siden:

Hm. Kuttet du også ut smør? Og hvor mye raste vekta med da? Jeg bruker veldig mye meieriprodukter og lurer også på å kutte. Tror du resultatene kommer umiddelbart da, eller må jeg holde meg borte en stund da?

Karbokarbo sa for siden:

Nei, jeg kuttet bare ut fløten. Det tok et par dager så gikk jeg plutselig ned 1.5 kg på en uke og vekten fortsetter å gå raskere ned enn vanlig.

synsegulla sa for siden:

Spennende. Da skal jeg prøve det når jeg har brukt opp fløten som vi har.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.