< Tilbake til oversikten

Noen som har klart å bygge store muskler på lavkarbo her?

ketoseprinsen sa for siden:

Teit spørsmål, men jeg liker å være litt teit.

Jeg lurer egentlig på om det er noen her som har klart å forholde seg slank samtidig som de har bygget store muskler på et lavkarbo kosthold? Da mener jeg ikke å stramme opp, gjøre eksisterende muskler litt større. Men rett og slett få ordentlige muskler, ikke nødvendigvis Arnoldbolemuskler da :)

If so, hvordan? ;)

gamlebyen sa for siden:

Jobber med saken ;-) Ikke det at jeg går for bodybuilderkropp, men målet er å bygge seg opp en del.
Et historisk eksempel er kroppsbyggeren Vince Gironda, som anbefalte et kosthold bestående av mye proteiner og mye fett allerede på 50-tallet, f eks mente han at den beste froskosten bestod av fløte, egg og biff.

smgj sa for siden:

Jeg anbefaler deg å se på Primeal Blueprint-sidene og da spesielt de testemonials/my story-innleggene. Innimellom de som "bare" har en fantastisk vektnedgang og frihet fra diverse helseplager finner man dem som har blitt skikkelig "ripped".
PB er jo lavkarbo. Se gjerne også på sjefen sjøl, Mark Sisson... 50+ med DEN kroppen...
www.marksdailyapple.com/

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.