< Tilbake til oversikten

Hva advarer du mot å kjøpe på iherb.com?

Yrla sa for siden:

Tenkte det var greit med en slik tråd også. Her kan vi lese før vi bestiller noe og kanskje kan vi sånn unngå å bli skuffa. Husk å begrunne hvorfor det advares mot noe. Dette kan inkludere produkter man vet blir stoppet i tollen produkter eller noe man ble skuffa over av en eller annen grunn.

Supera sa for siden:

Jeg var innom en sånn departmentstore og der hadde de en Bobbi Brown-avdeling. Jeg trengte en ny foundation og endte opp med å kjøpe en foundation fra det merket. Jeg er veldig fornøyd. Light to medium coverage. Den dekker passelig for meg. Jeg ville ikke ha superdekning. Jeg har røde kinn, og det ser unaturlig ut hvis ikke jeg beholder litt av den fargen, synes jeg. Jeg får ikke tette porer av denne foundationen. Ikke det at det er et stort problem for meg da.. Jeg ser at noen skriver som kommentar at den ikke tetter porene. " This foundation does not break me out"

kennygirl sa for siden:

Jeg også liker det veeeldig søtt! Leste på kommentarene på iherb at mange syns denne var for søt og tenkte at "jammen jeg liker det søtt, så da liker jeg sikkert denne"... men der tok jeg feil :rolleyes:

kennygirl sa for siden:

www.iherb.com/Life-Flo-Health-Skin-Sunless-Tanner-7-fl-oz-207-ml/33839

Dette "brun-uten-sol" skummet var lett å fordele og fargen ble svak, men jevn og fin, men for en lukt :eek:
Selve skummet luktet øl før jeg hadde det på huden og etterhvert som fargen utviklet seg fikk jeg en sterk illeluktende stank som jeg ikke finner noe å sammenligne den med...
Har opplevd lukt av andre selvbrunere også, men den lukten forsvant etter at jeg dusja, men lukten av denne forsvant først etter 4 dager :eek: Og da dusja jeg både morgen og kveld for å prøve å få bort lukten...

smgj sa for siden:

Kanskje det hadde gått an å bruke sånne tørke-poser oppi? Sånne som man får med i kosttilskuddsbokser...

Tiki sa for siden:

Disse er jeg veldig fornøyd med. Ingen bismak og ikke dyre. Av de bedre steviaalternativene når det gjelder smak. Kanskje bruke de til matlaging hvis de begynner å klumpe seg? Mine begynn etter tja nærmere ett år og feste seg litt til hverandre, men ikke vanskelig å riste løs i boksen.

Lillemy71 sa for siden:

Signerer på den, skikkelig bomkjøp. Godt de ikke kostet så mye:o

Yrla sa for siden:

om du baker kake med den og er forsiktig med tilsatt søtning kan det funke. Og sammen med eggehviter til pannekake om du vil ha noe søtt og fluffy tror jeg det blir ok. Søtet med stevia er bra, synes jeg. Jeg brukte opp hele min dunk raskt. Eggehviteprotein er supert for å lage fluff og luftige pannekaker/lefser fordi det blir så lite fett. Man kan også tilsette soyamelk(usøta).Men NOW foods har en eggehviteprotein uten smak og søtning. Dessverre synes jeg de er tøffe for magen begge to. Whey er enda verre.

annex sa for siden:

Bra initiativ, Yrla.
Men syns vi skal legge det negative også under iherb-tråden.
Jeg har vært ganske fornøyd med mine kjøp, takket være at jeg har finlest rådene fra dere andre.
Det er så bra for meg dere deler erfaringer. Mine pakker har nok vært veldig mye basert på andres tips, takk for at dere deler!

Yrla sa for siden:

Det synes ikke jeg fordi den heter :hva pleier du å kjøpe på iherb. Da er man så fornøyd at man har kjøpt det pånytt og det blir da helt motsatt.Rart du mener det både er et bra initiativ + noe jeg ikke skulle opprettet pga en tråd som allerede heter noe om iherb.

annex sa for siden:

Vel, jeg syns det er bra å få tilbakemelding fra dere andre også på kjøp man ikke har vært så fornøyd med. Så det syns jeg det er bra av deg at du oppfordrer til. Det er nyttig kunnskap som dere deler.
Samtidig hadde jeg en tanke om at det ikke er så unaturlig å ha det under den andre iherb-tråden, for når folk skriver om de produktene de bestiller, kan det være en naturlig oppfølging at man i samme tråd gir en tilbakemelding på produkter man kanskje ikke var så fornøyd med.
Men for all del, det er ikke gærent å lage en ny tråd heller

Yrla sa for siden:

Den andre er aktiv nok så det går nok bra ja:)takk

nellie sa for siden:

Synes det er kjekt å ha en tråd som denne, jeg!:) Det er ganske stor forskjell på hva man pleier å kjøpe og hva man anbefaler folk å styre unna.. Dessuten begynner den andre tråden å bli veeeeeeeeldiiiiiiiiiiiiiiig lang. Tror ikke mange leser igjennom den..

mayliss1979 sa for siden:

For en relativt fersking her på forumet så syns jeg det var kjempekjekt med to tråder, en med advarsler og en med info om hva andre pleier kjøpe. Den andre var ganske lang, jeg orket ikke lese hele :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.