Dette er uten tvil den beste boken jeg har lest noensinne :)
Den har alt, etter min mening.. Spenning, lærdom, sannhet og diktning, religion, kunst, bittelitt kjærlighet og ikke minst helomvendinger !! Akkurat når du tror at du skjønner hva som skal skje, så skjer det noe helt annet. En fantastisk bok, som anbefales på det varmeste !! :)
Ja, ikke sant, Alfie? Jeg leste den for mange år siden. Kjempebok, enten man tror på konklusjonene eller ikke... Men altså, jeg er i den familien jeg... Har aner dit...
Ja, det stemmer det. Men også det norske (og det britiske) kongehuset, gjennom sin avstamming til Maria Stuart. Men prins Henrik var den som stod i Holy Blood, Holy Grail.
Har lest både engler og demoner, da-Vinchi koden og hellig blod-hellig gral jeg... Ble helt hekta faktisk, og har kjøpt ei bok nå som heter den fjerde regelen. Mener den ligner litt på da-Vinchi koden, men har ikke fått begynt å lest den enda...
har en bok som heter secret of the code, en kar som legger frem kilder som er relatert til boken. og har er hverken for eller imot teoriene i boka, så langt som jeg har lest, så virker det faktisk overraskende objektivt. og du får muligheten til å slev gjøre deg opp en mening ;) (nå kan det jo hende at jeg har latt meg lure, da... :p )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.