< Tilbake til oversikten

Kan noen anbefale en vaskemaskin?

kennygirl sa for siden:

Jeg må kjøpe ny vaskemaskin, men det er jo så mange å velge mellom...
Har du en god vaskemaskin du vil anbefale?
Den må ta 8-9 kg slik at jeg får vaske dobbeldyna...

Gracella sa for siden:

Kriteriene her i gården er minimum 7 kg, minimum 1400 omdreininger pr min, kortprogram og helst et skylleprogram.
Synes ikke det er så stor forskjell på merkene i dag, så jeg ville gått etter hva jeg var villig til å betale :)
(Vi har en Miele og jeg synes ikke den er noe bedre enn den gamle AEG'en)

Runegutt sa for siden:

Miele, Miele eller Miele. Mulig aeg fungerer, men jeg har hatt Siemens, og det skal jeg aldri mer ha.

Lich sa for siden:

Har hatt to Miele maskiner etter hverandre,første varte 20 år,jeg er super førnøyd .

Sentrifugerer veldig bra,viktig hvis du tørker inne,og har flott ull program .

Runegutt sa for siden:

og har man smårollinger i hus, må Miele vaskemaskin suppleres med Miele trejulsykkelvaskemaskin

kennygirl sa for siden:

Tusen takk for svar alle sammen :) Tenkte på miele selv, men greit å høre med mer erfarne folk ;)

annex sa for siden:

Min Miele er ca 11 år nå, og det har aldri vært noe trøbbel med den

Lava sa for siden:

Har hatt Ariston siden 2003 uten trøbbel. Tar 7,5 kilo, 1600 omdreininger og A+ class på energi. har vasket dyner, filleryer og diverse annet og det går så det suser :p

index sa for siden:

Vi kjøpte også Ariston sist gang, for 6-7 år siden. Kjempemaskin, ikke et feilslag selv om den går minst en gang om dagen. Så den kan trygt anbefales. Mye billigere enn Miele, og veldig god...

Festina lente sa for siden:

Jeg spør alltid hvilken maskin de har privat de som jobber i butikken. Og ikke overraskende er svaret alltid Miele. Gjett hva jeg har! :D

Nephilia sa for siden:

Selv har jeg en Hotpoint Ariston som jeg er veldig fornøyd med. Vaskemaskin og tørketrommel i ett. Har hatt den i 3,5 år uten problemer.
På jobben har vi en Whirlpool som går 3-4 ganger daglig som det heller ikke har vært problemer med i de 4-5 årene vi har hatt den.. den dyre industrimaskinen vi også har har det derimot vært masse problemer med på bare 2 år..:P

Lemen sa for siden:

Har hatt en Bosch i 8 år nå, veldig fornøyd med den, aldri hatt noen problem. Etter det jeg vet så er Bosch og Siemens lagd på samme fabrikk, så det går ut på ett de to merkene.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.