Satt nettopp her i kvelden, å tenkte på alt som var feil med meg selv. Dobbelhake, alt for store lår, rumpe, strekkmerker, å mere til. Jeg er så fæl å bare fokusere på det negative!
Alle er jo vakker? Rigth?
Så hvorfor ikke prøve hale frem det positive?
Jeg er en god mor, har pene øyne, pene øyenbryn, pent smil, flink å glede andre, omsorgsfull, flink å lytte, flink å lage mat..
Oi, her var det ikke mange som hadde mot til å svare. Er ikke lett å se det positive med seg selv, nei. Fint med en tråd som fokuserer på dette! :smile:
Mine mest positive sider er at jeg ikke er langsint, har lett for å tilgi og er glad i andre mennesker. Jeg har langt, fint hår og vet hvordan jeg skal kle meg for min figur (selv om jeg ikke alltid bryr meg :p )
Jeg er dyktig i jobben min,flink å løpe,trofast venn,har vakkert hår og ser ikke verst ut i kjoler med høyt liv.
En kledelig rød kjole og høye heler og jeg er klar for fest.:D
Jeg er akkurat passelig; passer inni skinnet mitt og når ned til bakken med begge beina :D:D:D
Min beste egenskap tror jeg må være at jeg ikke bare er født optimist, jeg er også utstyrt med selvironi........
Utseendemessig så har jeg aldri og kommer aldri til og bli noe glansbilde, men jeg trives med meg selv. Er blitt vant med det som møter meg i speilet om morgenen:)
Jeg er alltid optimistisk, jeg er snill, jeg har fine øyner, jeg elsker utfordringer, jeg er flink til å ta meg av barna mine.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.