Tor Nado sa for siden:
Veldig stygg.
Tor Nado sa for siden:
Veldig stygg.
senorita sa for siden:
Er det muuuulig...
stinei sa for siden:
Ser den er spredd på facebook også, og fryder meg over at historien blir spredd!
Dietta sa for siden:
:eek::eek::eek::eek:
Zillah sa for siden:
Å hjelpe meg!
:eek:
Bønna200 sa for siden:
:eek:
Ignite sa for siden:
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Helt, helt utrolig. Har delt linken på fb før i dag, dette må og bør spres.
Camomilla sa for siden:
Jeg har også delt på fb - hårreisende!
ElisaT sa for siden:
Fascinerende greier, at folk går på nok et pyramidespill. Flott det blir spredt på nettet!
nellie sa for siden:
Take off! God sjokolade da.:p
Yrla sa for siden:
Jeg synes det er greit at de reagerer, men de går for langt. Jeg synes bakvaskelse er dårlig oppførsel så jeg vil ikke applaudere bloggeren heller. Og så tenker jeg at det er kanskje kulturforskjeller som fikk det til å ta av.
Klådia sa for siden:
Hovedsak på Dagbladet på nett nå.
www.dagbladet.no/2012/06/27/nyheter/sjokolademafia/innenriks/blogg/22296708/
Nyfrelst sa for siden:
Kan du utdype litt her? På hvilken måte er det bakvaskelse, og hvilke kulturforskjeller?
Photobscura sa for siden:
Du har lest bloggen(e) det er snakk om da, eller?Kula sa for siden:
hæææ???
Yrla sa for siden:
hva er det du ikke forstår?Kanutten sa for siden:
Jeg tror det er mange av oss som ikke forstår det du mente... :o
Det er da vel ikke bakvaskelse når noen fullt offentlig fremmlegger sin skepsis til en ting?
smgj sa for siden:
Jeg ser ikke bakvaskelse, men en harnisk over noe som til forveksling likner regelrett utpresning. Og utpresningen kom etter to bloggposter som jeg ikke oppfatter som særlig svertende, bare åpent kritisk. Hadde det vært ren kakao i posen til sjokoladefirmaet hadde de neppe valgt den formen for tilsvar som de valgte....
ElisaT sa for siden:
Helt enig med deg, smgj! Det må være lov til å være skepsis, særlig til noe som lukter VELDIG pyramide... Når de i tillegg tar kontakt med arbeidsgiver, publiserer all kontaktinformasjon om han på nett, og i tillegg legger ut stamtreet hans på nett, viser det bare hvor useriøse de er, og ikke minst redde for publisitet. Men må jo humre litt, snakk om å få dysset ned saken :D!
shailene sa for siden:
Herrejesus.. Bare jeg som fikk skikkelig kultvibber her? Morsom lesning, iallefall.. Og jeg som trodde Herbalife-folka var gærne. :o
ElisaT sa for siden:
Jeg tenkte med en gang på scientologi-sekten, så en dokumentar for litt siden som tok opp endel liknende temaer. Skremsel og frykt er en velkjent taktikk...
shailene sa for siden:
Ja, ikke sant.. Hjernevasking, og trusler som svar på kritikk. Det er ihvertfall en underdrivelse å kalle den type "salgstaktikk" useriøst, dette går jo laaangt utover det.
:eek:Photobscura sa for siden:
Hah. Så relevant! Her sitter jeg og ser på "The Wave" fra 1981. :cool:
Dietta sa for siden:
Og eventyret vil ingen ende ta :eek::eek:
Kula sa for siden:
Jeg forstår ikke hva du snakker om! Bakvaskelse?
Yrla sa for siden:
Å ja. Å skrive stygt om noen bak deres rygg er et eksempel på bakvaskelse. Fryse de ut. Han kunne kritisert de direkte bare. Det blir ikke enhet i verden om man henger ut hverandre.Photobscura sa for siden:
Jeg spør igjen, jeg. Har du lest de omtalte bloggene?
Nyfrelst sa for siden:
På hvilken måte har de to bloggerne "fryst ut" distributørene av sjokoladen? Og hvordan er det å skrive et blogginnlegg hvor man utviser skepsis til et produkt noe annet enn direkte kritikk?
Det er greit å gi uttrykk for egne meninger, men her får jeg rett og slett inntrykket av at du ikke har satt deg inn i hva saken dreier seg om.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.