< Tilbake til oversikten

Siden det er endel RUSS her inne, hvilke knuter har dere tatt da?

Iset sa for siden:

Satt nylig og tenkte tilbake på min egen russetid, jeg har aldri hatt det så morsomt. :D Jeg tok jo ikke heelt av da, men vi gjorde jo endel "hekkan" og hadde det voldsomt moro.
Mine knuter:

• Spritkorken. :flau:
  • Gullkjettingen (enda flauere )
  • Polmerket
  • Knytte sløyfe rundt lærerens bil
  • sitte under pulten en hel skoletime (hadde såå vondt i nakken etterpå!!)
  • Husker ikke hva jeg fikk, men jeg gikk gjennom hele byen med en død fisk i bånd.... :eek:
  • Trippelknute for å ligge over hos et styremedlem

Så prøvde jeg meg på disse, men klarte dem ikke:

• Spise 3 berlinerboller med syltetøyfyll på 10 minutter, uten å slikke seg rundt munnen. Klarte å spise 1,5 stk men holdt på å kaste opp!! Liker bedre dem med vaniljekrem, hadde sikkert klart å spise dem hehe.

• Drikke en liter melk på styrten. :eek:

Tror det var flere, men husker ikke helt nå. :D

Mila sa for siden:

skrattler Jaja.... Har ikke så mange jeg da.

• Sitte under pulten en hel skoletime.. (fy så au) = ett viskelær her..
  • Bade før 1 april = ispinne
  • 4 pakker hubbabubba i kjæften en hel skoletime (FYYY fader... æsj det var ekkelt...) = Hubbabubba papir
  • Gå i pysjamas en hel skoledag = en liten bamse.

Hadde planer om å ta:

• Gå med håndjern en hel skoledag = en taustump
  • Melde meg til politiet for epleslang.. ( teeehe, på våren)
  • Sette en L bakpå politibilen

Men fikk ikke gjort dette, :( Jaja,

Har vertfall ikke noen drikkeknuter eller sexknuter! Sådetså!:D

guro sa for siden:

Jeg ble utnevnt til russeprins jeg ... :rodme: [font=Verdana][/font]

Mila sa for siden:

Russeprins?? Å de vil si?? Hæææ?

guro sa for siden:

Det skulle liksom være en utmerkelse for innsats tror jeg - var kasserer i styret, men jeg er jente da .. Det var en gutt som ble prinsesse ...

Anne sa for siden:

Jeg var "voksenruss" og fikk overraskende russelue av ungene mine....ferdig knytt....men vet ikke for hva:D Det vet bare de:p så ikke vet jeg hva jeg hadde vært med på.......:D :cool:

Mila sa for siden:

skrattler Jaja, russeprinsen Guro... teeehe:p

:klem: ( psst... Ble russetante jeg:confused: Hadde noe med att jeg var så snill og omsorgsfull:eek: Taaha, jotakk:D )

Helene sa for siden:

Jeg har ikke egentlig gått inn for å ta så mange russeknuter og nå er det forseint.

men jeg har tatt:
1-17mai uten fravær. - fraværslapp
være sammen med ikkeruss - rød kjærlighet på pinne
Monogam russefeiring - ring
røykfri i russetiden - røykeplaster
sikker sex gjennom hele russetiden - brukt kondom
ha russeguiden på seg hele russetiden. - guiden

altså 6 knuter.. var ikke mye å skryte av det nei..

men jeg hadde planer om å ta:
20 sepensthopp foran en buss på en fotgjengerovergang
sikker og frivelig sex i skogen. han feiga ut når det vart snakk om at vi måtte ha vitner. :p
gå inn i en cd butikk å spørre etter en aqua cd.
ta gratis buss i 1 time sammenhengende.
og noen til..

Her er russeknutene for bergen om noen er interisert.

Tidligere bruker sa for siden:

Jeg gjorde 56 russekrav... Og det var kjempemoro!
Alt det som er gult ut har jeg gjort. Ganske fornøyd ja.

Og slik ble russeluen seende ut til slutt. Gjett om den var tung å ha på seg på 17.mai ja!

De fleste russekravene var egentlig snille....
Det kanskje mest "ulovlige" må ha vært å kjørt 20 ganger rundt i en rundkjøring (er det ulovlig? )
Det villeste var å løpe naken over Saltstraumbrua men tror ikke det er ulovlig....

Men vi irriterte temmelig mange lærere da.... med diverse krav som skulle gjøres i timene. Heldigvis tok de fleste det med et smil, men skjønner jo at det ikke er SÅ morsomt å undervise en klasse som sitter under pultene sine i timen
Irriterte også endel bilister da vi okkuperte masse parkeringsplasser i en time midt i sentrum på en lørdag... Men vi hadde jo betalt for plassen.

Det mest utfordrende russekravet jeg gikk igjennom var dette:
"være sammenbundet med en russ av motsatt kjønn i 24 timer" Og ettersom man var så godt i gang, tok man dette SAMTIDIG: "ha hudkontakt med en russ av motsatt kjønn i 24 timer"
Underveis på denne tiden ble det gjort flere krav... men det vanskeligste var "å sitte i et tre å drikke 4 rusbrus uten å gå ned".
Kan dere forestille dere det??? Joda, der skulle jeg og sambo (som var den heldige) OPP i et tre, med fastbundne ben, holde i hendene, og hadde med 4 rusbrus HVER. Hihihihi.... mye latter ja. Men vi klarte det

Og bare så det er sagt så gjorde jeg også dette kravet:
"være tilstede på alle skoletimene fra 1.-17.mai"

Oj, dette ble litt langt nå... men var så morsomt å mimre om kravene!

Amica sa for siden:

Nei Gud så morsomt Linda!! Har du bilde og greier..Kjempe bra! Ja, tror ikke det å gå naken på offentlig sted er lovelig? :D Aner ikke, men det sjenerer jo folk å se noen løpe over (for dere som ikke er fra Bodø, Saltstraumen er verdens sterkeste malstrøm, og brua er LAAAAAAANG!!). HER er en link til brua, den linken funka ikke LInda :( Steike, Linda, må ha vært i go form å klare å løpe der! :p

Husker ikke hva jeg gjorde jeg :p Husker noe, og det var:

• Bite en 1. klassing i leggen - Kyllingben.
  • Spise 3 kinderegg og bygge lekene på 5 minutter (jeg og sambo gjorde den sammens :love: )
  • Drikke 6 øl uten å gå på do ( :eek: IIIIk, var såå pissatrengt, og ble sååå full :D )
  • Sitte under pulten i en skoletime.
  • Ha lunsj i et lyskryss (tror det var 1 time).
    ÅÅh, husker jo ikke mer! Huff, så kjedelig..:o

Tidligere bruker sa for siden:

Har du ikke sett Russealbumen min da Lita :p Har nesten bilde av alle kravene jeg har tatt... med unntak fra noen ;) hehe...
Brua er laaaaaaaaang ja! Og gjett om jeg ble sliten! Men fikk jo sitte en god stund på toppen og bygge leke, før vi måtte videre :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.