< Tilbake til oversikten

Stevia - hvilket merke?

FruK79 sa for siden:

Nå sitter jeg å titter på iherb og tenkte å bestille Stevia, men hvilket merke er best???? Burde jeg bestille litt pulver og litt dråper?? Har i hvertfall lyst på den med toffeesmak, men jeg trenger noe nøytralt til baking etc.

Hva anbefaler dere erfarne Steviabrukere? ;)

Yrla sa for siden:

ren konsentrert fra nustevia. sjekk innholdet ,at det ikke inneholder noe maltodekstrin eller annet

FruK79 sa for siden:

Nå har jeg akkruat bestilt :(
Bestilte Wisdom Natural, SweetLeaf, Liquid Stevia, English Toffee, 2 fl oz (60 ml) og NuNaturals, NuStevia, White Stevia Powder, 100 Packets, 3.5 oz (100 g) og jeg ser jo at sistnevnte inneholder maltodekstrin :(
Hva er dumt med det?

Skal huske å bestille 'riktig' neste gang. Så bare at mange anbefalte NuNaturals fra gamle tråder og andre fora.

Yrla sa for siden:

du kjøpte akkurat det jeg advarte mot, maltodextrin som ikke er kalorifritt. det er flere nunaturalsprodukter.

FruK79 sa for siden:

Ja, det var det jeg prøvde å fortelle, at jeg bestilte før jeg så svaret ditt :(
Kalorifritt? Mener vel karbofritt? Eller?
Uansett er jeg ikke på nullkarbo eller veldig lavkarbo, så jeg kommer til å bruke det jeg har bestilt og bestille etter din anbefaling neste gang :D

Yrla sa for siden:

jeg mener kalorier og karbo, det er karboene i maltodextrin som gir kalorier. Ok:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.