< Tilbake til oversikten

Tips til trening av legger?

Fancy sa for siden:

Jeg kjenner at leggene er de som sliter mest etter treningsøktene, følger 30 day shred, men lurer på om det er noe jeg kan gjøre i tillegg for å trene leggene litt, slik at de ikke blir så inni HAMPEN såre. Har kjøretime i morgen, å er redd leggene skal verke så, at jeg ikke blir å klare klutche. :P

smgj sa for siden:

Du kan kjøre kalddusjing av leggene etter øktene. Det kan hjelpe til med å redusere såre muskler betraktelig.

gamlebyen sa for siden:

Husk å strekke ut leggene skikkelig dersom du blir så støl.
Ellers er jo den klassiske leggøvelsen tåhev å anbefale.

Fancy sa for siden:

Da kan jeg jo ta noen tåhev øvelser etter økten, å dusje leggene i kaldt vann :)

Takk for tips :)

Fancy sa for siden:

Å jeg strekker ut ganske godt, tøyer ut etter økten, å tar 12 minutter med modifiserte yoga øvelser. :p

nellie sa for siden:

Jeg får mer vondt i leggene om jeg strekker dem ut..:)

Fancy sa for siden:

Det gjør ikke jeg, jeg klarer ikke gå, hvis dem ikke blir strekt ut. :(

shailene sa for siden:

Tåhev funker fint, ja. Hvis du har treningsstrikk, kan du bruke det for mer motstand.

Fancy sa for siden:

Det har jeg ikke, hm. Er de hva jeg tror det er? Et strikk? Man bruker til trening? :P

shailene sa for siden:

Jepp! Et langt gummistrikk. Det finner du vel på alt av sportsbutikker, vil jeg tro. Koster ikke mye.

VSB sa for siden:

Husk gode sko når du trener. Jeg startet barbeint med shredden og fikk samme problemet...

Fancy sa for siden:

Jeg har stått uten sko.. Da bruker vi sko i morgen heller!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.