Fancy sa for siden:
Om det er mat, ting, en person?
Jeg vil ha Coca Cola og toppris. Til jeg SPYR!
Fancy sa for siden:
Om det er mat, ting, en person?
Jeg vil ha Coca Cola og toppris. Til jeg SPYR!
Dietta sa for siden:
En hage uten brunsnegler :eek:
kamp sa for siden:
En mage som ikke gjør så ekstremt vondt!
Yonah sa for siden:
En tå som ikke er betent( inngrodd negl som har gitt verkende tå). Men jeg får nøye meg med en kaffekopp!
Gerd sa for siden:
Å få gubbelille hjem fra sykehuset :love:
LaLa77 sa for siden:
Jaaaa! Jeg vil også ha!
langaard sa for siden:
At den vonde kulen på halsen min forsvant:(
Nix sa for siden:
Lagde meg nettopp en smoothie-fettbombe, så nå har jeg bare lyst å ... sove.
stinei sa for siden:
Friske barn
Mithila sa for siden:
Bli frisk, tynn og fin, og at den såre halsen skal forsvinne!
Carisma sa for siden:
40-timersdøgn... :rolleyes:
(om du bruker tid på å tenke på alt du ikke kan spise blir livsstilsendringer uutholdelige.)
Yrla sa for siden:
penger, og mer fri til å trene
synsegulla sa for siden:
Går også for 40 timers døgn. Mer tid til alt= lykke
Dietta sa for siden:
Jeg har vurdert om jeg skal begynne å vanne med vann fra Dødehavet ;)
Kanskje det gjør susen. (Gjør antagelig "susen" for blomstene i samme slengen da :mad:)
LaLa77 sa for siden:
Det har jeg ikke tenkt på før :)
En liten hemlighet, jeg ble så grinete i fjor sommer at jeg tok luftpistolen vi har på hytta, og skøyt løs..... Det var ikke spesielt effektivt, men fantastisk deilig :D
Dietta sa for siden:
Wow, moren min har en luftpistol i kjelleren. Nå vet jeg hva den skal brukes til ;) Får i hvert fall ut litt frustrasjon på den måten.
milena sa for siden:
Jeg har lyst å bli forelsket! Eller bare betatt. Savner den gode følelsen!
index sa for siden:
Peanøtter! Prøver å begrense meg til helgene, men jeg har veeldig lyst på en håndfull eller to akkurat nå...
timich sa for siden:
Nytt treningstøy!!
Catwoman sa for siden:
Sove på armen til älskling :love: Men han er borte på jobb.....:(
kennygirl sa for siden:
Jeg også!
Marella77 sa for siden:
uff, dette er vooondt! Har selv slitt med dette, og jeg har operert samme tå 4 ganger! Og tilslutt, etter 3 år ble den bra! Anbefaler deg å operere fortere enn svint, før det blir enda værre! Uansett, lykke til!! :)
Fancy sa for siden:
Her var det mange lyster!
senka sa for siden:
At jeg er på ferie i Hellas og bare slapper av med friske beina:_punk:
annex sa for siden:
At jeg får en god natts søvn, og er opplagt i morgen!
senka sa for siden:
Håper at det ønske blir oppfylt og at den vonde kulen blir borte:klem:
Dietta sa for siden:
Siden du skaffet meg godt vær forrige søndag - så sender jeg gode vibber nordover, og håper du er bedre i dag langaard :klem:
(Får bare håper mine forbindelser er like gode som dine nå da :o)
Lava sa for siden:
:lol: fantastisk! :lol:
Jeg har det jeg trenger og har ikke lyst på noe "godt".
VSB sa for siden:
Friske knær uten å pådra meg nye skader... 3. Siden påske...
langaard sa for siden:
Takk snille du:suss:
langaard sa for siden:
Takk gode Dietta:suss:
Catwoman sa for siden:
En jobb....!!!! Og ett bredbånd som funker :(
nellie sa for siden:
Permanent hushjelp og frekkhet til å ringe meg syk i morgen, siden jeg slutter klokka 23.00 og vi må dra innover mot Gardermoen klokka 02.00.. Men det ville vel virket litt vel suspekt.:p
milena sa for siden:
Den hadde jeg glemt:eek:. I tillegg til å bli forelsket så har jeg veldig lyst på jobb! Og hvis det var en jobb jeg ble forelsket i hadde det vært helt perfekt!
Rin sa for siden:
Jeg har lyst på en solid regnbyge og frisk bris. :o Hilsen frøken Værsyk!
synsegulla sa for siden:
Er også akutt babysuk og ønsker meg veldig en liten til selv om vi tilsammen har 5 og livet er mer enn travelt nok, sikkert bare fordi vi ikke kan få flere.
smgj sa for siden:
mer enn 20 grader og mer enn 20 minutter med soooool (vil på sjøen og ligge på båtdekket og late meg i stedet for å fryse kvekk ihjæl).
langaard sa for siden:
Signerer den:ja:
Dietta sa for siden:
Jeg også - selv om jeg kanskje ikke skal klage for mye siden det var hele 11 grader i dag morges, og litt mer nå ;)
Roadie sa for siden:
Jeg har lyst på en familie som ikke krangler!!!
Og melkesjokolade..:)
Maijka sa for siden:
Jeg har lyst på ...
Bik sa for siden:
Ønskermeg også sol, og litt mer enn 6 grader.... :o
Mariann S sa for siden:
Ja den signerer eg og...... 8 grader og kald vind er kaldt... brrrrrrrrr..... har såååå lyst å bade i sjøen :D
Fancy sa for siden:
Akkurat nå, ønsker jeg at jeg ikke har kjøretime klokken 10. Haaaaater å kjøre bil!
kennygirl sa for siden:
Lykke til! Det går så bra så :)
bigmum sa for siden:
Jeg ønsker veeeeldig at hjørnetenna til vesla snart er UTE, for dette orker jeg ikke mer. SNAKK om griiinete unge! Og så ønsker jeg at alle får en flott dag, med riktig kost, mye energi, pågangsmot og flaks :)
Fancy sa for siden:
Det eneste som manglet var at jeg ikke kræsjet, eller kjørte ned noen! Så nei.. den gikk slettes ikke bra..
annex sa for siden:
At jeg slapp å gå til tannlegen i dag.....
smgj sa for siden:
Haha ... da mamma hadde det problemet med meg fikk jeg ... knekkebrød å tygge på. Det gjorde susen... :o
TrillTrall sa for siden:
Gi ungen noe å gnage på, knekkebrød, kavring eller en hard brødskalk.
Lava sa for siden:
Hvorfor tar du sertifikat hvis du hater å kjøre bil? ;)
Runegutt sa for siden:
Å bli ferdig med krykkene, så jeg kan få trent litt ordentlig. Er så spent på om det opererte kneet blir så bra som det føles.
Har lyst til å løpe, men det er sannsynligvis ikke smart på lange tider.
snowflakes sa for siden:
akkuratt nå kunne jeg tenkt meg tofefe(?) smach og noen GODE kaffe drops jeg kjøpte i går... du verden hvor kommer dette søtsuget fra?? tyder bare på en ting, jeg har skeiet for mye ut i det siste=)
Fancy sa for siden:
Fordi alle andre gnåler om at jeg må ta det.
TrillTrall sa for siden:
De er nok leie av å kjøre rundt på deg. ;) Jeg var selv livredd for å kjøre altså, tok lappen i 93, kjørte bittelitt de første par årene, men la så inn årene totalt. I 2005 dukket Lille Gubben opp og i 2007 kjøpte han en gammel bil til meg og overtalte meg til å prøve å kjøre litt. Og jeg ble helt solgt!
Nå har jeg fått nybil og eeeelsker å kjøre! :love: Bare kast deg ut i det og kjør masse så skal du se at du vil like det etterhvert du også! :)
psychgeek sa for siden:
Ønsker meg slutt på psmf-kuren min. Rett fra høykarbo feriekos til psmf har fått kroppen min til å miste de to feriekiloene, men har satt kroppen fullstendig strippet for energi, sett bort fra å opprettholde en konstant svak krampe. Men jeg er for sta og nysgjerrig på resultatene til å gi meg prematurt. Jo: og med et par dager før mensen slår det forutsigbare sjokolade/kakesuget inn. Doubble wammer! Og ekstra ille å jobbe i kvartalene rundt freia:-P /klagesang
smgj sa for siden:
Tannpuss kan hjelpe mot søtsug?
Jeg har FREMDELES lyst på sol og varme og lurer på hvem det er som ikke effektuerer bestillingene mine.
Dietta sa for siden:
langaard har gode forbindelser (skaffet meg bra vær til konfirmasjonen) - så kanskje du skal høre med henne ;)
Carisma sa for siden:
Selvfølgelig går det dårlig når du stresser slik med det.
Sambo tok lappen i høst etter å ha brukt 15 år på å grue seg til det. I begynnelsen av øvelseskjøringa gikk det skikkelig dårlig, men nå kan jeg bare glemme å få kjøre lenger :rolleyes: og det passer meg ypperlig! Hr kjørt rundt på ha lenge nok!
Jeg satte ultimatum da vi skulle ha barn, at det var helt uaktuellt at bare en av oss hadde lappen. Enten det eller vi kunne aldri reise på ferie eller hytta e.l. Hva om noe skjedde med barnet eller meg og han ikke kunne kjøre?
I tillegg ser hanhvor isolerte bestemødrene mine har vært i mange år fordi de aldri tok lappen da de hadde mulighet (fordi de syns det var for skummelt. De hadde muligheten begge to. :rolleyes:)
Vel, poenget mitt var vil du virkelig være avhengig av andre hele livet bare fordi det er litt skummelt å begynne å kjøre? ALLE syns det er skummelt i starten.
mysil sa for siden:
Huff, jeg har sjukt lyst på svart brus, er på dag 3 uten nå og jeg både lukter og kjenner cola smaken :p
ekenna sa for siden:
At betennelsen i ankelen fordufter og at mannemannen mirakuløst kommer hjem fra jobb 3 dager før egentlig hjemreise! =D
senorita sa for siden:
Sommer og sol, ikke 10 grader og regn.... :D
Carisma sa for siden:
Hælj!!
Catwoman sa for siden:
Förerkort, bil og jobb!
stinei sa for siden:
Akkurat nå har jeg lyst på mer salmalaks med ingefær og chili som står på bordet foran meg, men jeg har allerede spist masse, så jeg prøver å begrense meg litt :-)
langaard sa for siden:
Og våkne til sol i morra:)
Dietta sa for siden:
Ha, ha. Den tror jeg faktisk du får oppfylt :D Ifølge yr, så får du helsol i morgen :heia::heia:
langaard sa for siden:
:heia::heia::heia::heia:
Yonah sa for siden:
Sommer og sol, jeg er så lei av å fryse. Sånn minus i pinsen, så har jeg frosset hver ENESTE dag siden midten av august i fjor. Kler på meg og fyrer, men det hjelper ikke nok, det trekker og er kaldt. En uke hvor det var 20 grader hver dag hadde vært herlig.
langaard sa for siden:
Sender deg en varm :klem:iallefall :)
Zillah sa for siden:
Eg vil ha kjærasten min oppe i senga mi i all sin prakt i adams drakt.
Dietta sa for siden:
:lol::heia::heia:
Fancy sa for siden:
Akkurat nå vil jeg ha mindre vondt i høyre kne! Mon tro om jeg gjør noen av shred øvelsene feil.. Hm. Får pugge i morgen!
På en annen side, har leggene mine blitt 1 gang større enn de var. Å det er bare muskler. Jeg ble helt :eek: når jeg så det i dag tidlig, mens jeg spylte leggene i kaldt vann. Etterpå var jeg helt :cool: og så brae :D
Kanutten sa for siden:
:heia: :lol: Er det nå jeg skal si at konjakk og en sigar hadde smakt?! :lol:
*Røyskatt* sa for siden:
Jeg skulle ønske meg daimkake, eller skikkelig tung og klissete sjokoladekake. Og jeg skulle ønske at jeg på mystisk vis kunne spise de uten at det påvirket kroppen min negativt.
Fancy sa for siden:
Å kjære vene. Jeg joiner på daim kaken!
smgj sa for siden:
Jeg skulle ønske at det var lørdag i dag og fri i morgen (også). :)
langaard sa for siden:
Ferske reker til hvitvinen min:ja:
Tarato sa for siden:
Akkurat nå? Hva som helst....:( Men jeg oppdaget at jeg venter mensen til uka, og da ble det lettere å forstå suget og å takle det... Heldigvis!
annex sa for siden:
I'm in!
:_punk::full::heia::spent::lol::sikle::hungry::full::spisesnak
Dietta sa for siden:
Me too :full::sikle::w00t::spent:
Catwoman sa for siden:
At det forkjölelses såret som dukker fram som en minivulkan på overleppa vennligst kan dra dit pepper`n gror :cool:
langaard sa for siden:
:ja::jegvant:
annex sa for siden:
En sekretær og en rengjøringshjelp..... til privat bruk
Bønna200 sa for siden:
Signerer! :ja:
Dietta sa for siden:
Opphold i styrtregnet. (Og selvfølgelig hushjelp)
*Røyskatt* sa for siden:
Slenger meg med på hushjelp, og gjerne en massør :-)
Lich sa for siden:
Jeg savner havregrøt med syltetøy:(
Tarato sa for siden:
Skikkelig grovt rugbrød med gudbrandsdalsost... Det var fast frokost og lunsj i mange mange år... Huff, må ikke minne meg på hvor mye jeg satte pris på det... :(
senka sa for siden:
At noen skal lage mat til meg i noen uker;)
langaard sa for siden:
Jeg har lyst på SOOOL:rolleyes:
kennygirl sa for siden:
Jeg vil ha ny vaskemaskin :o
smgj sa for siden:
Mer søvn. (Og evnen til å legge meg før seint.)
gamlebyen sa for siden:
One Pepsi. Just one Pepsi. That's all I wanted. Just one Pepsi.
(så ser vi hvor mange som tar denne)
annex sa for siden:
...and she wouldn't give it to me!
Tipper :_punk:?
gamlebyen sa for siden:
Grønn prikk tildelt Annex!
senka sa for siden:
Gå ut på pub i kveld,hvis jeg ikke hadde vært så sliten,og uten penger:nedfor:
Runegutt sa for siden:
Kake, vil ha kake. Masse kake.
Men det får vente til ferieturen til Berlin. 1 kake= en times gange. Det holder blodsukkeret greit.
langaard sa for siden:
Kyllingvinger:sikle:
Gerd sa for siden:
Grilla kotelett :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.