< Tilbake til oversikten

Hurra hurra!

Fancy sa for siden:

For på akkurat EN uke, har jeg mistet 2 KG.

Så moro det har vært å se tallene synke, å ikke stige! Jeg er glad jeg tok meg selv i nakken før jeg la på meg mer! :D

Selv om det står på tickeren jeg skal ned 5 KG, er det første del mål. Jeg veide til å begynne med (altså, sist fredag) 106.9, å veier i dag, 104.9.

22 år, 1.75, og over 100kg? Ikke akseptabelt! Men oi så moro å gå NED i vekt for en gang skyld!

Hurra for meg! Skal feire med en dusj, babykos, og salat!

Kitt sa for siden:

:heia:

Dietta sa for siden:

Så moro - gratulerer - og stå på videre :heia:

Fancy sa for siden:

Hva er det jeg sier?? Jeg er ikke 1.75 jeg er 1.78! Herregud da! :confused:

stinei sa for siden:

:heia: Godt jobbet!!

Lava sa for siden:

Grattis! :heia:

Dietta sa for siden:

Ammetåke :confused:

Fancy sa for siden:

Hadde det bare vært så lett! Ikke ammet jeg når jeg skulle (tidenes mest vanskelige baby, fikk nan på barsel for pupp var uaktuelt) men hun er 7 mnd!

Jeg skylder på trene tåka :P

synsegulla sa for siden:

Ammetåke har du likevell, selv om du ikke fysisk ammer :D Så flott resultat, det er deilig når det går veien. Jeg begynte på ketolyse 7 mars og har gått ned over 15 kg til nå. Det hadde jeg ikke i mine villeste fantasier trodd var mulig! Lykke til videre :)

Jaudå sa for siden:

Gratulerer;o))))) :heia:

Det er forresten ikke ammetåke, men BARSELTÅKE.....:D
Min amming gikk også skeis, men jeg var fullstendig tustete fordiom... Ingenting oppi hjernen virket som det pleide å gjøre, og enkelte ting er bare fullstendig borte, selv nå etter 5 år:o
Get used to it:p

Mitt utgangspungt var 99.9 og jeg er 1.79. Nå (10 mnd etter)er jeg nedi 75.8 og er MEGET fornøyd.... Du er der ganske "snart", og iallefall til neste sommer. Men tipper allerede nå på sensommeren i august, så kommer du til å ha det mye bedre med deg selv;o)))

senka sa for siden:

Gratulerer så mye:D det klarer du:)

Fancy sa for siden:

Vet du! jeg sitter bare og tripper til august!! For jeg VET jeg kommer til å ha gått ned mye! Allerede neste uke, vurderer jeg å plusse på jogging etter middag, for energien er enorm, å utholdenheten er suveren, leggene har fått muskler, å ståpåviljen tar snart over hele kroppen! :D

Kanutten sa for siden:

:heia: Flinka!!!!

synsegulla sa for siden:

Så digg! Jeg forstår ikke hvor du får all den energien fra jeg. Kunne ikke ramlet meg inn å jogge. Har gjort noen svake forsøk på trening (kardio) og holder på å svime av etter 15 minutter, og må gi meg. Det føles grusomt. Jeg vil også ha det sånn som du har det?

Fancy sa for siden:

Det er treningen som gjør det! Har pushet meg gjennom et helvete av 30 day shred i 5 dager, å energien blir bare bedre og bedre! Våkner klokken 7, trener, får masse energi, gjør husarbeid. Å på ettermiddagen sitter jeg til overs med masse energi jeg må få utløp for! "Jogging...?" Ja, det er fint :)

Skal teste hvordan det går i morgen :D

synsegulla sa for siden:

Så hvis jeg bare kommer i gang, så blir jeg litt Duracellkanin? Hm, det frister veldig :)

Fancy sa for siden:

Duracell kanin, som får sove mye bedre, tyngre, å våkner uthvilt! :D

Marella77 sa for siden:

:heia: Gratulerer, så herlig! Stå på, lykke til videre!! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.