< Tilbake til oversikten

Noen her med firbent venn?

Fancy sa for siden:

Hund, altså :)

Har noen en logrende partner med på tur?

Selv har jeg 2 huskyer. Ei tispe, å en han! Tispa har for øyeblikket løpetid, så stakkaren er frustrert!

Bruker dem til trekk både på vinter og sommer! Å har det kjempegøy med dem :) Dyrehold er en av mine store hobbyer, som før, preget hver dag av livet mitt. (ting ble jo litt annerledes etter datteren min kom til)

Å tross at jeg ble allergisk mot hund (katt, husstøv, og muggsopp) etter svangerskapet, har jeg enda ikke kvittet meg med dem :)

Fancy sa for siden:

Hayden, han hunden.

Å tispa mi Ayla :)

kennygirl sa for siden:

Jeg har en papillon hann på 7 måneder :)

index sa for siden:

Har en Welsh Corgi, kortbeint og hypersosial!

langaard sa for siden:

Jeg har verdens fineste lille hvite dvergpuddeltispe :love:

Bik sa for siden:

En snill og god elghundtispe :)

Fancy sa for siden:

Hva "Bruker" dere dem til? Bare familiehunder og tur? Noen som sporer? Agility? Utstilling? :)

Bik sa for siden:

Elgjakt. Tatt både blodspor og fersksporprøve, og hun er godkjent ettersøkshund. Men det er mannen min som styrer med akkurat det :)

kennygirl sa for siden:

Min hund, Leo, er bare selskapshund enda. Han kan ikke brukes til utstilling, da han er veldig stor for rasen... Vurderer å begynne med agility etterhvert :)

Fancy sa for siden:

Så spennende! :)

Har lyst å lære Hannen min til å søke etter mennesker. For det tror jeg han hadde vært ypperlig til :)

Hapzen sa for siden:

Jeg har hatt to Cairn Terriere, nettopp levert vekk sistemann (var aldri min) så venter nå på valp :-) driver med utstilling, blodpor, agility og lydighet. Skal prøve å få konkurrert i både spor og lydighet en gang. Kom aldri så langt med de to andre, men fikk gode utstillingsresultater på de :-)

Fancy sa for siden:

Åh, CT er nydelige hunder :)

Lava sa for siden:

Jeg har en liten terrierblanding, rask og morsom hund som trives ute på tur. :)
Halen pleier være opp i en krøll, men her har han fått øye på noe spennende. Han liker å gå (løpe) etter spor av kanin, rådyr og alt mulig annet gøy.

Engelen sa for siden:

Vi har en herlig sjokoladebrun Amerikansk cockerspaniel valp på 5 1/2 måned. En svens liten pojke :)

Hapzen sa for siden:

Ja, jeg er helt enig, spesielt når de er velstelte. Jeg holder de alltid i utstillingspels, så da ser de ikke så rufsete ut og får et flott hode.

slik som dette bildet

bilde er lånt fra kennel black thunder

Sanney sa for siden:

jeg hadde en rottwailer da jeg var liten. siden den tid har mine firbeinte venner vært katter :p

Fancy sa for siden:

Har en pus jeg også! Å på det meste hadde jeg 7 katter. :)

Nå har jeg 1 pus, 2 hunder og 1 chinchilla. :D

Klarer meg ikke uten dyrene mine!

Sanney sa for siden:

har ikke katt nå, da borettslaget ikke tillater det, og min kjæreste bor i storbritannia. blir for mye reising. men vi har bestemt oss for at det blir katt når vi flytter sammen. men ikke hund, han liker dem ikke.

TigerTove sa for siden:

Vi har ei nydelig blandingstispe på 3 år, mor er dalmatiner, engelsk setter, gordon setter, shæfer, labrador, golden retriver og flatcoted retriver, mens far er ukjent.

Hun er gårds- og kosehund :)

timich sa for siden:

Har en sjokoladebrun labrador. Verdens beste familiehund og turvenn:) Bruker henne hovedsakelig som tur- og treningshund, men går også litt spor innimellom.

Fancy sa for siden:

Haha :D

De er så grønnlig tøffe de hundene! :D

halkatlala sa for siden:

her har snuppa mi på 2 år ordna seg svalt sted å slappe av på verandaen- og blomsterkassa mi ble visst nesten tom for jord :eek:
har også katt :)

langaard sa for siden:

Smart hund:lol:

Jannickake sa for siden:

Masse flotte hunder her :D

Vi har en forvokst dobermann på 2,5, overtatt for et halvår siden, og har meeeer enn nok å jobbe med. Men søt er han da :)

Kristin_B sa for siden:

Har verdens søteste eurasiertispe :love:

kamp sa for siden:

En bichon frise tispe på 7 år

Bik sa for siden:

Det er flotte hunder. Vår eldste datter har en sånn. Rolig, barnevennlig og snill, og ikke minst nydelig :)

Bik sa for siden:

Nydelige Kaisa :)

BenteR sa for siden:

Her har vi ei brun storpiddeltispe på åtte og et halvt år

en fire år gammel italiensk mynde

og sjefen sjøl; katten Muffin på to og et halvt år

Kristin_B sa for siden:

Veldig barnevennlig :love: Herlig gemytt!
Hun bruker å være med oss på jobb, og alle synes hun er sååå nydelig :stortsmil
Det var dagens skryt :lol:

Kristin_B sa for siden:

Kjempefin! :love:
Husker bestemor hadde elghund da jeg var liten! Vant til barn, så hun tålte alt!

Lava sa for siden:

:lol:

Sprettball sa for siden:

Vi har en whippet hann på halvannet år. Herlig skapning! Helt sofapute inne. Bånn gass ute!
Han er veldig pen, og har en flott stamtavle, men vi har ikke stilt han. For oss er han bare kompis.

Nordmørsloppa sa for siden:

Mange fine hunder her!

Her er forresten BEVIS på at jeg har hund, og ikke veskehund...hehehe:D

VIDEO

Yonah sa for siden:

Her er Miapusen 5 år:

Lurvelegg, 5 år

Bobby, 13 år gammel labrador:

Baltazar, 9 år gammel blanding av buhund og lundehund:

Nordmørsloppa sa for siden:

hihi...han trekker meg faktisk på sykkel, med sie 5kg. Gir alt han har:p

kennygirl sa for siden:

Her er min fine Leo :love:

langaard sa for siden:

Ååå.. så søt:love:

Dolly sa for siden:

Nydelige Penny på 8 måneder:)

Blanding av Pomeranian og Tibetansk Spaniel... Kjøpt av oppdretter i sverige...
Her er hun 9 uker gammel og med meg på jobb:D

Disse er tatt for noen uker siden..

Hun har underbitt ja men er verdens nydeligste for oss alikevel ♥

kennygirl sa for siden:

Søte Penny! Hun er bare helt nydelig :hearts:

fettnurket sa for siden:

Jeg har verdens mest sprø, glade, snille, rolige, lydige og vakreste Presa Canario-tispe. Min vakre lille øyensten, på bildet her er hun 5 måneder, så det er en god måned siden nå. :love::love:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.