Selv har jeg 2 huskyer. Ei tispe, å en han! Tispa har for øyeblikket løpetid, så stakkaren er frustrert!
Bruker dem til trekk både på vinter og sommer! Å har det kjempegøy med dem :) Dyrehold er en av mine store hobbyer, som før, preget hver dag av livet mitt. (ting ble jo litt annerledes etter datteren min kom til)
Å tross at jeg ble allergisk mot hund (katt, husstøv, og muggsopp) etter svangerskapet, har jeg enda ikke kvittet meg med dem :)
Min hund, Leo, er bare selskapshund enda. Han kan ikke brukes til utstilling, da han er veldig stor for rasen... Vurderer å begynne med agility etterhvert :)
Jeg har hatt to Cairn Terriere, nettopp levert vekk sistemann (var aldri min) så venter nå på valp :-) driver med utstilling, blodpor, agility og lydighet. Skal prøve å få konkurrert i både spor og lydighet en gang. Kom aldri så langt med de to andre, men fikk gode utstillingsresultater på de :-)
Jeg har en liten terrierblanding, rask og morsom hund som trives ute på tur. :)
Halen pleier være opp i en krøll, men her har han fått øye på noe spennende. Han liker å gå (løpe) etter spor av kanin, rådyr og alt mulig annet gøy.
har ikke katt nå, da borettslaget ikke tillater det, og min kjæreste bor i storbritannia. blir for mye reising. men vi har bestemt oss for at det blir katt når vi flytter sammen. men ikke hund, han liker dem ikke.
Vi har ei nydelig blandingstispe på 3 år, mor er dalmatiner, engelsk setter, gordon setter, shæfer, labrador, golden retriver og flatcoted retriver, mens far er ukjent.
Har en sjokoladebrun labrador. Verdens beste familiehund og turvenn:) Bruker henne hovedsakelig som tur- og treningshund, men går også litt spor innimellom.
Vi har en whippet hann på halvannet år. Herlig skapning! Helt sofapute inne. Bånn gass ute!
Han er veldig pen, og har en flott stamtavle, men vi har ikke stilt han. For oss er han bare kompis.
Jeg har verdens mest sprø, glade, snille, rolige, lydige og vakreste Presa Canario-tispe. Min vakre lille øyensten, på bildet her er hun 5 måneder, så det er en god måned siden nå. :love::love:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.