Jeg bare lurer på om det er flere som tenker som jeg? :o Jeg har nemmelig oppdaget at kavli osten er endret sånn at man kan lettere bruke det i hamburgere og lignende. Men ulempen er jo at jeg ikke får til de ostekjeksene som jeg freser i mikroen og bruker som erstatning for brød Og det kjenner jeg er frustrerende! Den gamle typen, med papir imellom de ble jo så sprø og luftige! Men når jeg bruker den nye osten, så blir den bare flat og ekkel :(
Send en mail til kavli. Jeg er nok sikker på at produktutviklingsteamet gjerne vil vite om misfornøyde kunder også... Kanskje det engang kan bli to ulike produkt...
Jo, jeg mener det er kommet på alle typene. De har nok kanskje ikke fått ut de gamle pakkene i butikken, men jeg ser kommer mer og mer av de nye typene imellom de gamle. Ser det spesielt i de store butikkene her i trondheim. Irriterende. Jeg har sendt en mail, men vil tro det hjelper hvis enda flere kontakter kavli og sier det samme....
Taffelost blir jo ikke skikkelig sprø, og norvegiaen blir ikke like luftig..., blir skikkelig deppa her jeg altså om den ikke blir sånn sprø og boblete, luftig som før. Det er jo virkelig verd pengene synes jeg...
Ja den nye typen fra kavli blir bare tynn og flat...
Nei jeg har ikke prøvd særlig annet egentlig. Bare brukt kavli typen. Mannen prøvde cheddar ost i skiver en dag og de ble kjempegode! Må vel kjøpe inn noen nye typer og teste en dag :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.