Jeg håper at noen av dere kan gi meg et råd om hvor jeg skal begynne.Jeg er sterkt overvektig og har insulinresistens/høyt bloddtrykk.Jeg må endre kosholdet mitt drastisk for å unngå mer sykdom.
Om noen har opplysninger om Polezinskys dietter...legg gjerne ved en link.. :)
Jeg trenger litt starthjelp + info om priser på dette kostholdet.Jeg er enslig med 3 voksende barn ,så det går mye mat her i huset.
Jeg anbefaler deg å først lese litt om forskjellige retninger og se hva som 'ligner deg' mest. På menylinjen finner du hjemog under der et menyvalg Lavkarbo Ressurser. Det er et fint sted å begynne. Så vill jeg kjøpt og lest boken/bøkene til det jeg vurderte. Rydd litt i skapene mens du leser, hiv ut alt som er feil. Også kan du lese masse her inne og bli litt inspirert. Også kan du starte når du føler deg klar. - Med insulinresistens bør du vell legge deg spesielt lavt på karbo.
[font=Comic Sans MS][/font]
Ja, det er litt dyrt og det tar litt tid i starten. Men det er absolutt verdt det. Du får vellsmakende og næringsrik, riktig sammensatt mat.
[font=Comic Sans MS][/font]
Lykke til!
Ja, det er litt å lære om nye tenkemåter :) Og til å begynne med er det gjerne litt dyrt. Men når du lærer å lage maten fra friske råvarer begynner du å spare igjen. Og ikke minst sparer du på snop, kaker og godterier! Vann er MYE billigere enn brus!
Lykke til
Muskat
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.