< Tilbake til oversikten

I told you so ...

Newstart sa for siden:

Jepp det er vel passende å si nå. I told you so. Skeiet ut i forbindelse med konfirmasjoner og her står jeg da. Med bukser som er akkurat og søt sug delux. Jo jeg visste jo det ville skje og det var nøye planlagt men hvis jeg ikke klarer å hente meg inn igjen nå så er jeg redd det vil skjære seg helt.:confused: Men jeg og melkeprodukt går rett og slett ikke i hop. Alt eser utover ved inntak av nettopp det. Kalorier eller ikke. Men jeg blir jo så steike lei av maten hvis jeg ikke kan variere litt da.
Men skal ikke syte nå. Jeg skal bare dra meg selv kraftig i nakken, for det klarer jeg. Så må jeg bare spore over på lavkarbo igjen. For da hadde jeg det så fint tross alt. Nå har jeg lyst på alt og ingenting. Og jeg ser at magen har vokst. Vilikkevilikkevilikkevilikke ha det sånn. :eek: :hylgrine:

langaard sa for siden:

Du klarer helt fint og hente deg inn igjen, om noen dager er du i rute igjen:klem:

Newstart sa for siden:

Tusen takk langaard. Jeg har holdt meg til lavkarbo men har skeiet ut litt sånn i ny og ne. Nå siste uka har jeg vel egentlig vært litt ekstrem. I dag har jeg spist boller. Sukk jeg som ikke bryr meg om sånt en gang. Jeg har skjønt at jeg spiser bare for å spise.
Jaja i morgen må jeg bare over på streng lavkarbo. Uansett. :)

Fedona sa for siden:

I dag er dagen i ditt nye og bedre liv :) stå på! Dette klarer du :)

annex sa for siden:

En trøst er at vannkiloene etter utskeielsene forsvinner fort,
og det kan være en god følelse når de forsvinner.
Gikk opp nesten 4 kg en gang i forbindelse med en operasjon,
men de forsvant i løpet av en uke igjen.

Jeg har også vinglet og skeiet ut endel i det siste, men nå fokuserer jeg på hva som er målet mitt.
Det som funker best for meg, er å spise ordentlig og gi kroppen den maten den skal ha, da slipper jeg å bli fysen på noe eller få lyster på noe.
Det sies jo om ketolyse (som jeg følger nå), at det virker bare om man gjør det riktig.
Så det er ikke så mye rom for utskeielser, da står vekta fort stille.
Nå skal jeg lage meg en deilig bringebærsmoothie, husk på alt det gode som fins for oss lavkarbere også!

Stå på!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.