Er det noen her inne som trener P90X eller et annet Beachbody-program? Jeg prøver å trene P90X, men merker at det går dårlig når jeg ikke har noen å trene "sammen" med.
Det hadde vært veldig gøy om noen andre her også bruker/er interessert i å bruke P90X, så kunne vi brukt denne tråden til å motivere og skrive ned resultater etter treningen :)
Det varierer litt, men i hovedsak +/- 60 minutter. Noen programmer varer 50 min., andre varer halvannen time. Det ene programmet varer kun i 16 min. (mageøvelser), så hvis jeg har veldig dårlig tid en dag trener jeg bare den :)
Ah, jeg ser den. Ja, det er noen lange økter ja. Men jeg vet at Beachbody også har et program som heter 10 minute trainer. Har ikke prøvd det, men Beachbodys produkter har et godt rykte på seg :) Kanskje verdt å sjekke ut?
Har du kommet igang? Har snust på treningsopplegget, og det ser beintøft ut! I både positiv og negativ forstand... ;)
Jeg har ikke vekter, strikker, osv, hva gjør du der? Kunne godt tenke meg å trene "sammen" med deg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.