Marielle40 sa for siden:
Det har vi ikke her i nord. Hva kan vi bruke i stedet? Har fått 2 bøker med oppskrifter i idag.
Marielle40 sa for siden:
Det har vi ikke her i nord. Hva kan vi bruke i stedet? Har fått 2 bøker med oppskrifter i idag.
*Røyskatt* sa for siden:
Det nærmeste jeg kan tenke meg er vel kesam.. Vanlig matyougurt kan ikke sammenlignes..
Kitt sa for siden:
Rema fører denne fra Lindahls både i gresk og tyrkisk, så de skal kunne bestille for deg uansett hvor du bor!:)
Kanutten sa for siden:
:eek: Hvor langt nord er du da?
shailene sa for siden:
Kommer vel litt an på hva du skal bruke det til da? Yoghurt naturell, creme fraiche, og kesam er vel det som ligner mest.
langaard sa for siden:
Hvor langt nord bor du?
Jeg bor i vesterålen, og ica her har det:)
bligravid? sa for siden:
Denne finnes i Tromsø også...
Men er fra utkantstrøk.. å vet at på endel mindre steder så er det litt (les veldig mye) begrenset utvalg. Men min erfaring er at om det ikke er alt for sært så tar de det inn om du spørr. Er ikke en selvfølge at ho Klara som har jobba på butikken i 25år engang har hørt om tyrkisk yoghurt :)
Marielle40 sa for siden:
Bor i indre troms. ( Bardufoss) rema har vi, men ica må man til kysten. Vi har i nærheta ( som vi handler ofte) er rema, coop extra og prix, rimi, joker.
Bik sa for siden:
Rema pleier å ha, og kanskje coop kan ha det siden obs har. Be de å ta inn. Sikkert flere som er interessert :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.