Nova sa for siden:
Det er blitt færre LITE øl på markedet siste årene, men hvilke er fortsatt i salg, og hvor mange karber? Jeg er møkk lei vin så i morgen vil jeg drikke LITE-øl i 30-årslag :)
Nova sa for siden:
Det er blitt færre LITE øl på markedet siste årene, men hvilke er fortsatt i salg, og hvor mange karber? Jeg er møkk lei vin så i morgen vil jeg drikke LITE-øl i 30-årslag :)
langaard sa for siden:
Det er da masse liteøl i butikkene her jeg bor:)
Nova sa for siden:
hvilke typer og antall karber? :)
langaard sa for siden:
Mack liteøl 1kh pr 100, altså 5 karber i en boks:)
Det er ganske likt innhold av kh i alle typer liteøl, men jeg liker Mack best:)
senka sa for siden:
Takk,må prøves den;)Da de har kutta ned Ultra Hansa som hadde 70%mindre karbo:(
Kanutten sa for siden:
Lite øl er hva det er, nemlig lite øl!
Sier hun som bor sammen med en ølbrygger.
Kos deg heller med et par ekte øl!
bligravid? sa for siden:
Bor du ikke langt unna finskegrensa så kan du få tak i lite øl med 1,5 karber pr. halvliter. Koff lite, og smaker ikke så dumt :)
Edit: Ser i ettertid at du bor i sarpsborg.. så da blir kanskje både Mack og Koff litt vanskelig å få tak i..
Vi i Nord-Norge tar harryhandelen i Finland.. :o
Nova sa for siden:
Jeg lever lavkarbo og gjør ingen unntak :) Dessuten har jeg planer om fler enn et par øl, hehe.
langaard sa for siden:
Flink jente:D
senka sa for siden:
Akkurat hva med to øl :DDet må være flere det;)
langaard sa for siden:
Ikke liteøl, men masseøl:D
Nova sa for siden:
Hahahaha! :)
Nova sa for siden:
Det ble Hansa Lite :)
Kanutten sa for siden:
Masseøl er best :ja: Men da må det være massemørktøl! :sikle:
Dammed sa for siden:
Ganske sikker på at jeg har sett Koff i ICA på Kråkerøy, finnes sikkert hos flere ICA butikker. Klarer de å skaffe Koff, så får de nok tak i Koff lite på bestilling. Verdt å prøve. :)
Fedona sa for siden:
Noen som aner om de har noe LITE øl i Spania? Skal dit om et par uker og vil helst ikke Skeie ut med vanlig øl. Her hjemme så drikker jeg Turborg LITE og Hansa LITE. Kommer ikke ut av ketosen av den grunn, heldigvis...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.