Hold ut med meg da, folkens:p
Ikke så greit å være ny på dette og ha masse spm. I en annen tråd spurte jeg om tips til frokoster og fikk en god link med MANGE ulike frokoster. Men så er det sånn at jeg vil være i ketose, ikke bare spise lavkarbo.
Finnes det en tråd med konkrete forslag til ketose frokost?
Eller har dere tips?:rolleyes:
Du må sjekke karboinnholdet i de forskjellige tingene, og måle det sammen med resten av det du inntar i løpet av dagen... Utover det så kan du jo spise det du vil av egg, kjøtt, grønnsaker osv.
Og så kan det være lurt å stikke på bibilioteket og låne en bok om ketose-dietter. Feks. Ketolysekuren, Atkins, Skaldeman. :)
Slik at du enkelt skjønner prinsippene og hvordan ting fungerer med ketose. Ketolyseboka ( som jeg kjenner til) har både menyplan og oppskrifter i tillegg til gode tips og råd og forklaringer :ja:
Du bør kunne nok til å se om en oppskrift er ketogen eller ikke, ja!
Har du lest nybegynnertråden? Virkelig lest den, mener jeg, med vedlegg og linker og det hele?
Ellers kan du smugtitte litt på menyene Gerd har i første innlegget i journalen sin (link i innlegget hennes her i tråden). Det er 4 ketogene ukes- menyer som starthjelp!;)
Å tusen hjertelig!!!:D
Nå har jeg laget meg en hel ukes meny...:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.