< Tilbake til oversikten

Trenger du spesial-BH? Her kommer noen tips ...

Kuredu sa for siden:

Hei! Jeg har alltid måtte handle BHer og badetøy på spesialforretninger og vil bare tipse om to steder jeg har funnet ting som både er flotte og sitter godt.

[url]www.bravissimo.com[/url] (nettbutikk og butikk i England)
[url]www.lalina.no[/url] (Ullevålsveien i Oslo)

Ellers har jeg pga vektnedgang en god del bher til overs som jeg ikke bruker som jeg tenkte selge/gi bort (str 75H-JJ) (pluss: Enell SportsBra i str 2, anbefalt av Oprah), så er du interessert så send meg en PM.

Imp sa for siden:

Pm sendt! :)

Klådia sa for siden:

Takk for tips!

Reiser til London i morra, så nå vet jeg hvor mesteparten av feriebudsjettet mitt kommer til å forsvinne. Med H-cup så er det jo ikke så mange steder man finner seg fargerikt undertøy, er jo stort sett bare svart eller hvitt. Fine bikinier er enda vanskeligere å finne.

Gleder meg til shopping:D

vannhull sa for siden:

Change har også fått ganske mange butikker rundt om i landet- og der får man også god hjelp til å finne bh som passer :) da jeg hadde de største puppene - det første året etter avsluttet amming hadde jeg str 70 h - sier seg selv at man ikke finner slike str på H&M! ;) men på Change har de alle slags str til en veldig god pris! Her for litt siden kjøpte jeg 4 bher til under tusenlappen. De har nemlig stadig tilbud 3 for 2, 25-75% ol :) lykke til, riktig bh er superviktig for å føle seg bra :)

timich sa for siden:

Jeg digger www.underverker.no. Hvis du har stor byste og trener en del så anbefaler jeg veldig denne. Holder virkelig alt på plass, også under løping - jeg trenger ikke lenger å trene med 2 BHer:D

Mithila sa for siden:

supert med tips folkens, eg synest det er sååå vanskeleg! Er jo så lav, så det ser jo berre megateit ut med dei digre puppene mine :( Eg har kjøpt eit bar BH-ar på Netty i Bergen, men dei er jo så dyre. Den eine er tillegg ikkje noko særleg god.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.