milla84 sa for siden:
spar kjøp sin "gamle" festdrakt. den svarte, med blå overdel. noen som vil selge? :D
milla84 sa for siden:
spar kjøp sin "gamle" festdrakt. den svarte, med blå overdel. noen som vil selge? :D
Stabukken sa for siden:
Jeg har den sorte med broderier fra sparkjøp til salgs for en billig penge. Brukt en gang
milla84 sa for siden:
den gamle modellen? svart skjørt og overdel i enten rød, gul eller blå?
str?
Stabukken sa for siden:
Den har rød vest med broderi og sort stakk. Str 42/44, helt komplett med skjorte og pose til drakten.
Stabukken sa for siden:
Det er også broderi nederst på stakken. Til salgs under halv pris.
milla84 sa for siden:
har du bilde? litt i tvil om det er den bunaden jeg mener
Stabukken sa for siden:
Jeg har ikke bilde akkurat nå men det kan jeg vel fikse senere. Vet hvilken du mener, dette er den sparkjøp hadde etter de som var rød/blå/gul vest. Min ligner mer på" bunad". Liker den, men nå er den alt for stor.
milla84 sa for siden:
stemmer. da vet jeg hvem du mener. men er desverre ikke den jeg ønsker :( men takk for svar :)
beate sa for siden:
Hvor stor er denne i str. 42/44? :) Jeg har nemlig tenkt en stund på å få i meg en, men er usikker på om det er stort nok. Bruker den størrelsen til vanlig, men lurer på om de kanskje er små i størrelsen? Vil gjerne også se bilde av den :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.