< Tilbake til oversikten

Deilig start på dagen!

Malice sa for siden:

Som de fleste veldig overvektige, så hadde jeg et assorert utvalg av fravokste klær i skapet. Men ikke nå lengre :D
Prøvde min minste bukse i dag, den som jeg såvidt fikk over knea da jeg startet....nå får jeg den helt opp, og igjen! Jippi!!! :D Litt trang, og jeg får ukledelig muffinsfasong enda...men men :)
Så nå må jeg snart ut å kjøpe nytt målplagg :D

langaard sa for siden:

Herlig Malice :heia::heia:

Gerd sa for siden:

Herlig :D :heia:

Tullo sa for siden:

Kjempe bra jobba! Det er så koselig når man oppdager slikt for da får man liksom et enda mer pågangsmot på slanke fronten :D Stå på videre.... Du har all grunn til og være stolt! :D:cool:

senka sa for siden:

Gtatulerer så mye Malice:)Flott jobba:D

synsegulla sa for siden:

Så utrolig deilig da. Kos deg på jakt etter nytt målplagg :)

Malice sa for siden:

Takk alle sammen :) Jeg er veldig stolt, og det var en utrolig flott belønning etter 3 måneder hvor vekta knapt rikket seg nedover, siste 3 ukene har plutselig 3,1 kg blitt borte, og da gikk buksa sannelig på:)

Dietta sa for siden:

Så fantastisk flott Malice - det er bortimot den beste følelsen i verden :heia::heia::heia:
Jeg har tydeligvis hoppet over en størrelse da jeg la på meg igjen, for alt det gamle jeg har gravd fram nå, er enten for stort eller for lite.
Må gå naken snart - eller gå på shopping jeg også :D

mrs kishty sa for siden:

Gratulerer Malice, det er jo bare fantastisk :) Så happy på dine vegne

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.