Hva tenker du er litt og moderat? Skulle ønnske man kunne svare en mellomting. Jeg trener styrke 3 dager i uka, går 80 min dgl, sitter mye fra ettermiddagen av og utover kvelden men står for det meste på dagen og gjør noe fysisk som ikke er spesielt hardt.
På diett.no er moderat aktiv: trening 3-5 g i uka mens litt aktiv er trening 1-3 ganger i uka, men jeg er jo på 3:) Sikkert flere som strever med å plassere seg?
ja. å sjekke med andre utregningsteder er lurt. takk. Har du flere?:) Diett.no gir meg lov til å spise mindre enn den du gav meg der, eller jeg regnes som moderat aktiv.
Hvis jeg er usikker pleier jeg alltid å gå for det alternativet som er minst aktivt, fordi det er mer typisk for mennesker å overvurdere våres eget aktivitetsnivå enn omvendt.
Siden du ligger i grenseland ang. trening, og i tillegg ikke har spesielt fysisk krevende arbeid (slik jeg forstår det av første innlegget ditt) ville jeg valgt lett aktiv.
ja, jeg er nok en mellomting så jeg har sett på begge alternativer og tenkt sannheten er nærmest midt imellom og har satt opp litt aktiv, ja
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.