Kanutten sa for siden:
Jeg hylræmja :hylgrine:da jeg så denne videoen... Den inspirerer virkelig! :heia:
Kanutten sa for siden:
Jeg hylræmja :hylgrine:da jeg så denne videoen... Den inspirerer virkelig! :heia:
Lilleslem sa for siden:
For en inspirasjon:) Har nettopp plagdes med mine armhevinger. Denne behøvde jeg! Fint at du deler denne:)
Xenia sa for siden:
Den måtte jeg dele videre! :D
Kanutten sa for siden:
Jeg griner hver gang jeg ser denne. Når denne karen klarte det, ja da er det jaggu håp for meg også!
Dietta sa for siden:
Utrolig flott. Må innrømme at for øyeblikket så renner mascaraen nedover i strie strømmer :)
Nordmørsloppa sa for siden:
herlig!!! trodde aldrig han kunne springe..men dæven jeg tok feil på slutten der!
Regret sa for siden:
wow.. just wow.
Trykket på linken og tenkte pfs hvordan kan noe sånt få en til å gråte, men her sitter jeg da rørt til tårer og prøver forgjeves å skjule det for samboer som sitter her i sofaen med meg :roert:
For en motiverende film! Vil ut å løpe selv jeg nå! (har såvidt begynt å trene opp til maraton, men det er det leeeenge til jeg er i stand til å gjøre)
mofe sa for siden:
Den videoen der er fantastisk! Det er så lett for oss som er friske og raske og gi oss når vi får litt vondt, og når vi møter litt motgang.. også ser man en sånn her video, og.. ja, hva skal man si. Jeg tror veeeeeldig mange av oss ikke aner rekkevidden av hva vi faktisk kan klare å få til! :)
Kanutten sa for siden:
Ja, tenk hva vi kan få til hvis vi setter alle kluter til!!!! :heia:
Sjokoladebananen sa for siden:
Må bare si meg enig! Vi kan klare ALT, bare vi prøver nok, tror på oss selv og ikke gir opp når motbakkene kommer! :rolleyes:
Den videoen der var akkurat det jeg trengte å se i dag! TAKK! :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.