< Tilbake til oversikten

Slow carb diet/4 hour body

Mortil1 sa for siden:

Noen som har kjenneskap eller erfaring til denne dietten?

Den baserer seg vel egentlig på vanlig, men noe liberal lavkarbo diett som inkluderer de såkalte komplekse karbohydratene. Men med et spesielt avvik: de har en DGW dag (dieters gone wild)- hvor du en fast dag i uka kan spise hva du vil,som en fråtsedag liksom.

Skespisk, men nysgjerrig...:D

Noen som har forsøkt dette?

nellie sa for siden:

Høres da ut som en ganske vanlig, normal oppkarbing? Er det noen spesielle regler for disse DGW dagene?

Mortil1 sa for siden:

Oppkarbing?!

Tror alt er lov på disse DGW dagene. Eneste reglen er at den må komme etter 5 dager på diett.

BenteR sa for siden:

Som diabetiker kan jeg garantere at en helt fri dag med tanke på karber, ville fått mitt blodsukker helt ut av balanse, med ditto fylle-syke-følelse etterpå.

nellie sa for siden:

Mens jeg, som er ikke diabetiker, har det helt strålende med både en og to dager med masse sukker og dritt hver uke.:) Bare masse energi, om enn litt dårlig samvittighet.

Mortil1 sa for siden:

Lurer om jeg skal teste ut dette noen uker. Vekten ar jo stått rolig i flere måneder alikevel, så verdt et forsøk. Men redd jeg kommer til å bli litt "fyllesyk" jeg og...

nellie sa for siden:

Jeg hadde ikke gjort det om det går fint uten.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.