Hei:)
Jeg fører inn hva jeg spiser på diett.no
Men det er noe jeg er litt usikker på, og håper noen her inne kan hjelpe meg med.
Det er jo prosenter i forhold til fett, proteiner og karber. Bare lurte på hva slags prosentdel man bør legge seg på hvis man skal være under 15 gram om dagen?
Jeg bruker ketostix, så ser at jeg er i ketose. Men hadde vært litt greit å vite hva som er innenfor grensen.:confused:
Ble litt rotete dette her..Men er det sånn at når den streken som viser karbohydrater er blå så er mann innenfor?
:eek:
Håper noen skjønte hva jeg mente:D
Takker for svar:p
Takk:) Så hvis jeg forstår riktig, så skal jeg ligge på 5% av det totale inntaket: Dette er bare et eksempel hva jeg har spist i dag frem til kl 1200.
Så da har jeg allerede oversteget grensen? For det er denne formelen jeg skal gå etter og ikke kakediagrammet eller næringsinnholdet?
Energi:774Goal:2244Fett:49.71Karbohydrat:6.75Protein:50.08
Det er forskjell på energi%, kalorier og gram i %. Er ikke så kjent med diett.no (stoler mer på egne mattekinnskaper, gitt), men mener det skal være flere forskjellige måter å få frem tallene på.
Bare vær sikker på hva du egentlig har stilt inn greia på!:p
Du kan jo forresten ikke ha den på energi% for summen ble større enn 100! ;)
Ja ikke sant:)
Går trill rundt med alle disse tallene;) Får satse på at hvis ketosestixen er lilla og vekta går ned- så går det bra:):D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.