Elewyn sa for siden:
Er det noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i bukser i store størrelser (str. 48) som er lange i bena (36" eller 90+ cm i innerlengde)? Jeg er veldig usikker på størrelser i livet, så jeg gidder ikke å bestille dyre bukser fra USA. Dessuten så er jo planen å gå ned mye mer, og da gidder jeg ikke bruke veldig mye penger på klær i mellomtiden.
Nå har jeg krympet fra den eneste buksa mi som var nesten lang nok på bena, og støvlettsesongen nærmer seg slutten, så nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal ha på meg :( Det er for kaldt på jobben til å brette opp olabuksene til piratbukser, så det er heller ikke noe alternativ.
Er det noen kjedebutikker i norge som har ekstra lange bukser i store størrelser (som ikke ser så alt for kjerring ut)? Zizzi her i byen har ikke hatt bukser som er lange nok, dessuten er de ofte vide fra hofta og ned, og jeg trives bedre i bootcut/slimfit/tights snitt. XLNT buksene er for korte.
Tips til hvor jeg kan bestille på nettet med returrett, eller butikker jeg kan dra til som ikke er uoverkommelig langt i fra Tønsberg?